Niels
Mankinds only hope
Review over de Silky Super Accel Z1 (21 cm. zaagblad) en de BigBoy (36 cm. zaagblad).
De Super Accel Z1.
De Silky BigBoy.
Dit betreffen professionele kwaliteitszagen.
De Super Accel vind je vanaf €36,-
en de BigBoy vanaf €61,50 op moment van posten in de normale webshops in NL.
Zelf heb ik op beide zagen een zaagblad met extra grote tanden.
Voor droog houd raad met fijnere tanden aan.
Mat de Super Accel heb ik heel wat af gezaagd.
Ik pas altijd op voor zand, de zaag blijft scherp en zaagt als een malle als een mes door de boter.
Omdat ik ook groter spul wou zagen heb ik de BigBoy gekocht, deze zaagt net zo als de kleine broer.
Bij de lange ben je minder energie kwijt door de lange slagen, en je kan 2 handen gebruiken.
Deze zagen zagen alleen in de trekkende beweging, vooruit dus geen kracht.
Forceer nooit! De zaag kan breken of buigen, en het blad is 90% van de prijs van de zaag globaal.
Ik kan deze zaag iedereen aanraden die vooral NIET onbenullig is, wand dan breek je hem gegarandeerd.
Mensen die zagen belangrijk vinden, warm blijven in de winter, met paalkamperen, moeten kunnen koken op hout, enz... en bij SHTF natuurlijk uiteindelijk.
Dit maakt het werk zo veel makkelijker en efficiënter.
Voor mij persoonlijk is hout kunnen zagen erg belangrijk i.v.m. vooral warmte (onderschat iets vind ik).
De Super Accel Z1.
De Silky BigBoy.
Dit betreffen professionele kwaliteitszagen.
De Super Accel vind je vanaf €36,-
en de BigBoy vanaf €61,50 op moment van posten in de normale webshops in NL.
Zelf heb ik op beide zagen een zaagblad met extra grote tanden.
Voor droog houd raad met fijnere tanden aan.
Mat de Super Accel heb ik heel wat af gezaagd.
Ik pas altijd op voor zand, de zaag blijft scherp en zaagt als een malle als een mes door de boter.
Omdat ik ook groter spul wou zagen heb ik de BigBoy gekocht, deze zaagt net zo als de kleine broer.
Bij de lange ben je minder energie kwijt door de lange slagen, en je kan 2 handen gebruiken.
Deze zagen zagen alleen in de trekkende beweging, vooruit dus geen kracht.
Forceer nooit! De zaag kan breken of buigen, en het blad is 90% van de prijs van de zaag globaal.
Ik kan deze zaag iedereen aanraden die vooral NIET onbenullig is, wand dan breek je hem gegarandeerd.
Mensen die zagen belangrijk vinden, warm blijven in de winter, met paalkamperen, moeten kunnen koken op hout, enz... en bij SHTF natuurlijk uiteindelijk.
Dit maakt het werk zo veel makkelijker en efficiënter.
Voor mij persoonlijk is hout kunnen zagen erg belangrijk i.v.m. vooral warmte (onderschat iets vind ik).