Robert
Diehard Prepper
Powerbankje op zonlicht van de lidl. Werkt perfect. Komt met laadsnoertje (zonder adapter) en beugel waarmee je hem in de auto kunt hangen. Lijkt me geen ideale situatie want hogere temperaturen dan 45 celcius kan ie niet hebben. (of je moet airco in je waggie hebben.) Je kunt hem ook zonder beugel met vier zuignappen ergens anders aan vastplakken maar ook dat is niet heel gunstig. De zon moet er in een behoorlijk rechte hoek op schijnen zodat ie gaat laden. Dus het handigst is om hem schuin ergens tegen aan te zetten.
Verder een prima ding voor dertien euro. Komt met een duidelijke Nederlandse handleiding. Ik zeg: kopen JONGUH.
O ja, en je kunt hem ook als gewone powerbank laden (met een adaptertje dat je als het goed is nog wel ergens hebt liggen.) Verder is het zo dat hij een apparaatje dat minder dan 80 milliampere gebruikt niet ziet maar dat is bijna nooit het geval. Laden met een ladertje van minimaal 2.1 ampere.
Verder een prima ding voor dertien euro. Komt met een duidelijke Nederlandse handleiding. Ik zeg: kopen JONGUH.
O ja, en je kunt hem ook als gewone powerbank laden (met een adaptertje dat je als het goed is nog wel ergens hebt liggen.) Verder is het zo dat hij een apparaatje dat minder dan 80 milliampere gebruikt niet ziet maar dat is bijna nooit het geval. Laden met een ladertje van minimaal 2.1 ampere.