• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

SPEX Outdoor ( Winter SKI ) JAS Wie kent het merk .

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb vandaag bij de Kringloop een zo goed als nieuwe SPEX Winterjas gekocht voor een zeer klein bedrag .
Jas is voorzien van Fine-Tex in plaats van Gore-Tex . IK kan wel iets vinden van dit Fine tex en daar wordt het aangehaald als zijnde een Nano Fiber .
Verder is de Jas voorzien van YKK Vislon Ritsen en Twee Waterdichte YKK ritsen in de Beide Schuine Borstzakken .
Jas is voorzien van enkele extra beschermde waterdicht zakken en tevens een zogenaamd
RECCO Rescue System in de Linker boven mouw . Tevens zijn de mouwen voorzien van twee Stretch windvangers met Duimgaten die zeer comfortabel aanvoelen . Jas voelt heel zacht en degelijk aan .
Helaas kan ik nergens niets vinden Omtrent dit merk .
Wel zat er nog Tsjechische Geld ( Ceska Republika 1994 ) in de Jas .
Heb deze jas gekocht om toch wat meer zichtbaar te zijn op de fiets .

Edit Toch wat gevonden Haha ;

http://www.snoclothes.co.nz/pages/fabrics-and-care

20170109_160447.jpg 20170109_160459.jpg 20170109_160222.jpg 20170109_160510.jpg 20170109_160353.jpg

De Maat in de jas ( M ) klopt voor geen meter !
Valt veel ruimer . Al mijn andere jassen zijn 52/54 .
Doordat deze M zo ruim valt zit ie eigenlijk bijna perfect .
Een op maat gemaakte Kringloop jas Haha .

20170109_160243.jpg 20170109_160306.jpg 20170109_160315.jpg 20170109_160418.jpg 20170109_160328.jpg

Foto van de Windvanger in de mouw .
Het is niet direct te zien maar er bevinden zich 4 grote zakken aan de voorzijde .
De Twee steekzakken zitten onder de juiste hoek en dat is een voordeel bij het in en uit van je Handen !
Ze blijven nergens hangen Haha .
De Borstzakken hebben die Waterdichte ritsen . Tevens ben ik vergeten te vermelden dat er onder iedere oksel twee langere ritsen zitten . Deze zijn aanwezig voor eventuele ventilatie . Alles YKK .

14839808261401563850638.jpg

IK heb vandaag bij de Kringloop een zo goed als nieuwe SPECS Winterjas gekocht voor een zeer klein bedrag .
Ik lees die naam in de jas als SPEX. Zoekend op SPEX zie ik dat het veel voorkomend merk is, oa te koop bij Perry sport.

Fine tex is gewoon een soort gore tex, goretex zal wel beschermd zijn als naam/merk.
finetex590.jpg

Ziet er uit als een heel comfortabel jasje.

:thumbsup:

Ik heb best veel jassen ! Helaas veel Donkere kwa kleur , maar deze Nieuwe zit eigenlijk best fijn .
En wanneer je het aan hebt voelt het inderdaad Comfortabel ;)
Capuchon was wel weg :( maar die heb ik eigenlijk nooit in gebruik .
Dus daar lig ik niet wakker van ;)

Ik lees die naam in de jas als SPEX. Zoekend op SPEX zie ik dat het veel voorkomend merk is, oa te koop bij Perry sport.

Fine tex is gewoon een soort gore tex, goretex zal wel beschermd zijn als naam/merk.
finetex590.jpg

Bedankt !

Terug
Bovenaan