Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Prepshop heeft wel waterfilters. Voor de lange termijn heb je daar meer aan.
Ik ga toch voor de Scepter versies van oa Defensie .
Ook deze zijn stapelbaar .
Beste Frans
Hoe zijn deze stapelbaar?
Serieus mensen, met wat verstand kan je alles stapelen !
Van plastic zakken met water tot flessen.
Of neem een waterbed...
Serieus mensen, met wat verstand kan je alles stapelen !
Van plastic zakken met water tot flessen.
Of neem een waterbed...
Het probleem hier is nog steeds het gebrek aan ruimte. Ook vindt mijn wederhelft het nou niet heel prettig als er overal flessen, jerrycans en ander prepspul staat. (Ik qua opsec ook niet trouwens)
Tja... maar of het stabiel en qua ruimte efficiënt is, is natuurlijk de vraag.
Is dan iets ruimer gaan wonen geen optie ?
Funda >
Burgemeester veemastraat 50 meeden 140.000,00 kk geheel vrijstaand met garage
Wâldwei 5 9143 WX Nes , 110.000,00 kk
Volume opslag versus omzet/winst is denk ik de oorzaak.Vond het al vreemd dat de Prepshop eigenlijk niets had om water lang in op te slaan.
.....
HDPE, LDPE, zijn weekmaker vrij en dat is geen probleem ook niet bij ome Ali.Die dingen van AliExpress vertrouw ik niet zo m.b.t. BPA e.d.
Ah ja, dat zou heel goed kunnen inderdaad.Volume opslag versus omzet/winst is denk ik de oorzaak.
HDPE, LDPE, zijn weekmaker vrij en dat is geen probleem ook niet bij ome Ali.
PET bevat geen BPA maar DEHP, maar is ook geen leuk spul. BPA zit in een aantal andere kunststoffen die helaas ook gebruikt zijn voor dranken en sommige folies, maar het begint uit te faseren gelukkig, daar is gelukkig flink aandacht aan gegeven, niemand wil het meer.
Ik heb ook wel 5 liter slappe containers, die reeds in fabriek steriel gevuld met mineraal water voor 1 euro per stuk in Duitsland gekocht, misschien ook in NL wel te krijgen. Heb je geen omkijken naar de eerste tien jaar en met wat stutten stapelt het nog redelijk. Maar het is wel PET kunststof.
Degelijke leger water jerrycans zijn soms goedkoop, denk aan 7,50 of 10.00 te krijgen en is het veilige HDPE. Wellicht heeft Sietsma Army Goods Heerhugowaard ze het meest voordelig, die zijn nogal van de bulk en lage prijzen.