• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Trumps crypto muntje

joepmeloen

Prepper goeroe
Laatste tijd ben ik weer lekker met de crypto bezig om mijn pensioen wat meer aan te vullen (nieuwe badkamer nodig), meeste zal daarom het nieuws ontgaan zijn wat betreft het crypto muntje van Trump.

Het muntje is gisteren of eergisteren (amerikaanse tijd) tijdens een crypto-gala uit het niets aangekondigt en sinds een dag heeft het een marketcap behaalt van 3 billion dollars. Het muntje laat een stijging zien van 700+%.

Het is gebouwd op Solana (ben ik blij mee even kijken waneer ik uitstap voordat het crashed / correctie komt ik verwacht maandag ochten, dus vanavond winst pakken).

Wat op valt is dat 80% van de munt gelocked is door Trump, deze heeft Trump dus in zijn bezit maar kan hij nog niks mee doen voor een bepaalde tijd. Maar... holy shz als de stijging stabiel blijft en Trump dumped z'n tokens dan is de staatschuld van de VS aardig afbetaald :).

Onderandere hier kan je het volgen:
https://coinmarketcap.com/currencies/official-trump/

Hoorde eergister pas van het bestaan af van die cryptomunt, en ik moet zeggen dat die vrij hard gegaan is inderdaad. Ben blij dat ik bij bitcoin ben gebleven :thumbup:

Hoorde eergister pas van het bestaan af van die cryptomunt, en ik moet zeggen dat die vrij hard gegaan is inderdaad. Ben blij dat ik bij bitcoin ben gebleven :thumbup:

Ik las op ZeroHedge, dat Trump's echtgenote, Melania, haar eigen cryptomuntje heeft gelanceerd, waarop het muntje van Donald himself 50 pct in waarde kelderde. Later herstelde het wel weer wat.
Het is duidelijk dat de familie Trump het vooral voor eigen gewin doet, mede omdat Donald ruim 80 pct van zijn muntje in eigen zak houdt (voor toekomstige "pump and dump" acties?).

Wat mij betreft zwijgen dit helemaal dood. Het is het schaamteloos misbruiken van je via democratische verkiezingen verkregen positie.
Meedoen betekent dat je investeert in een toekomstige Trupm dynastie in de regering. We komen nooit meer van die lui af, de 2e en 3e generatie wordt inmiddels als klaar gestoomd.
Nog één keer deze idioot is prima om die woke shit op te ruimen. https://www.telegraaf.nl/nieuws/495...beleid-witte-huis-waanzin-eindigt-vandaag-nog
Maar daarna moet het wel klaar zijn.

Ik had voor de fun ook $trump ingekocht, dat ging niet heel erg goed. Gelukkig zag ik gisteren een pump van Vethor aankomen. All in gegaan, en dat word binnenkort een nieuwe badkamer. Daarna sparen voor een kelder voor onder het huis of alleen de tuin.
Misschien kies ik voor minder oppervlakte en laat het nuke-proof maken. We zien 't wel, ik denk niet dat ik heel lang meer heb, heb bijna alles al meegemaakt en gezien, dus het enige wat ik nog kan doen is het huis opleuken en hier met de discussies bemoeien, en ja een hoop centjes gaan richting kinderen en klein-kinderen omdat het erfen nogal veel belasting is, kan ik het beste schenken...

Maar goed Trump, ook hij is al op leeftijd, maar als je zo een stunt uithaalt met je "fans" dan kan je er op wachten dat het verkeerd gaat aflopen, wellicht dat mensen hen huizen kwijt zijn geraakt.

Laatst bewerkt:
HIj heeft in zn vorige termijn ook dit soort kul gedaan: hij verkoopt/verkocht ook goudkleurige sneakers en volgens mij ook spaarplaatjes van zichzelf als Superman of zoiets?

Memecoins is wel een beetje over de grens, vind ik zelf, want hij gaat min of meer zelf over de (toekomstige) regels voor de cryptowereld...

Terug
Bovenaan