PrepperMedic
Elementary prepper
Laatst bewerkt:
Hoi Preppers, hier zijn we weer met een nieuwe vraag (waarvoor mijn excuses)
Even kort:
Ik vertrek in de Paasvakantie naar Berlijn (Duitsland) vanuit Zaventem (Brussels Airport)
Ik ben bezig (Probeer) een Compacte EHBO kit samen te stellen voor kleine ongelukjes...
Ben wat op zoek naar handige dingen en dingen die echt wel van pas kunnen komen.
Mijn vraag: wat zouden jullie zeker meenemen/of weglaten?
Ik heb al:
Compeed blarenpleisters
Assortiment pleisters Tegaderm-Primapore-Curapor -Vingerpleisters etc..
steriele gaasjes groot/klein, (3 van elk)
2 kleine verbandjes
Micropore Tape
Steri-Strip (verschillende maten)
Kleine plastic pincet
Wegwerp Handschoenen
Mischien oordopjes?
Ontsmettingsmiddelen geen idee mogen die mee op vliegtuigen? (Reiskoffer) Of moeten die dan ook weer in een zakje??.. (Ik ben een Leek op dit vlak, ik ga niet veel opreis met vliegtuig...)
Scherpe voorwerpen zoals--> naalden, scharen, scalpels, metalen pincetten, zijn verboden.
(Wat begrijpelijk is) Anders krijg je gezeik met de Security...
Greetz
P^M
Even kort:
Ik vertrek in de Paasvakantie naar Berlijn (Duitsland) vanuit Zaventem (Brussels Airport)
Ik ben bezig (Probeer) een Compacte EHBO kit samen te stellen voor kleine ongelukjes...
Ben wat op zoek naar handige dingen en dingen die echt wel van pas kunnen komen.
Mijn vraag: wat zouden jullie zeker meenemen/of weglaten?
Ik heb al:
Compeed blarenpleisters
Assortiment pleisters Tegaderm-Primapore-Curapor -Vingerpleisters etc..
steriele gaasjes groot/klein, (3 van elk)
2 kleine verbandjes
Micropore Tape
Steri-Strip (verschillende maten)
Kleine plastic pincet
Wegwerp Handschoenen
Mischien oordopjes?
Ontsmettingsmiddelen geen idee mogen die mee op vliegtuigen? (Reiskoffer) Of moeten die dan ook weer in een zakje??.. (Ik ben een Leek op dit vlak, ik ga niet veel opreis met vliegtuig...)
Scherpe voorwerpen zoals--> naalden, scharen, scalpels, metalen pincetten, zijn verboden.
(Wat begrijpelijk is) Anders krijg je gezeik met de Security...
Greetz
P^M