Wanneer ik puur naar de voorraad kijk zit ik met mijn blikken en potten wel goed. Maar nu is bijna alles wel voorhanden.
Qua eetgedrag kun je mij indelen als een Bourgondische Aziaat
, maar toch kreeg ik regelmatig de behoefte om brood en deegwaren en aardappelen te eten. Als dit niet te koop was, dan zou ik dat zeker missen.
Dus meer ingrediënten om brood of Turks brood (zie ander topic) te maken in de voorraad.
Meer aardappelen geweckt of in blik.
De mondkapjes had ik er gewoon te weinig van, dus dat moet beter.
Na een week of 6 hou ik de vriezers nog steeds vol, tot nu toe dan. Echter heb ik onvoldoende vriesruimte voor meer variatie en voor kliekjes, wanneer ik grote porties maak.
Er komt t.z.t. dus op zeker een grote vriezer bij.
Verder ga ik nadenken over "houdbare" bouwmaterialen. Ik heb altijd wel wat baalthes cement, wat zand en grind liggen en wat restjes geïmpregneerd hout. Maar daar houdt het verder bij op. Natuur stenen zat hier, dus daar moet ik iets mee.
Gereedschappen heb ik voldoende, maar vaak niet op de juiste lokaties. Ik heb dus een paar setjes gemaakt die ik in verschillende voertuigen meeneem nu.
Verder nadenken hoe ik bij een "echte" shtf de voorraad voldoende kan aanvullen. Nu zijn het relatief luxe producten maar op is natuurlijk op.
Bij deze shtf ben ik veel meer uitgebreid gaan koken. Dus ik moet zeker meer Aziatische specerijen aanvullen, die in Spanje slecht verkrijgbaar zijn.
Medicijnen had ik net op tijd aangevuld voor deze shtf omdat Chloroquine nu niet meer verkrijgbaar is voor mij als particulier.
Ik stik hier van de citroenen het hele jaar door, maar moet de sinaasappels kopen. Dus wil ik een paar sinaasappel bomen straks bij de nieuwe BOL/BIL.
We zijn er nog niet want de extit strategieën gaan ook nog maanden duren, vrees ik. Dus hernieuwd inzicht komt met de tijd.