maupspam
Senior Prepper
Mijn volgende project waar ik nu mee bezig ben is het filteren van water uit lucht.
Als je moet vluchten heb je niets meer aan een aangelegde water voorraad.
Een jerrycan mee nemen gaat nog wel. Maar als het tegen zit dan heb je op een gegeven moment niets meer.
Dit project moet er voor zorgen dat ik water filter uit lucht zodat ik, eventueel in een woestijn, altijd water heb.
De lucht om ons heen bevat water. Dat water kunnen we filteren en gebruiken.
Ik heb een testopstelling gemaakt waarmee ik dit in het klein doe. Uiteindelijk moet dit een draagbaar apparaat op zonnecellen worden
Gisteren heb ik ongeveer 50ml gefilterd. Dat duurt wel een hele dag. Ik heb dit gemaakt met onderdelen die ik nog had liggen.
Maar Ali is al weer aan het sturen
Het echte werk komt dan binnen. TEC 12715 etc.
Test opstelling:
Als je moet vluchten heb je niets meer aan een aangelegde water voorraad.
Een jerrycan mee nemen gaat nog wel. Maar als het tegen zit dan heb je op een gegeven moment niets meer.
Dit project moet er voor zorgen dat ik water filter uit lucht zodat ik, eventueel in een woestijn, altijd water heb.
De lucht om ons heen bevat water. Dat water kunnen we filteren en gebruiken.
Ik heb een testopstelling gemaakt waarmee ik dit in het klein doe. Uiteindelijk moet dit een draagbaar apparaat op zonnecellen worden
Gisteren heb ik ongeveer 50ml gefilterd. Dat duurt wel een hele dag. Ik heb dit gemaakt met onderdelen die ik nog had liggen.
Maar Ali is al weer aan het sturen
Het echte werk komt dan binnen. TEC 12715 etc.
Test opstelling: