Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Vincent85 en waarom en wie ben jij?
Hou er rekening mee dat velen een paar euro "winst" niet zullen vinden opwegen tegen de nadelen van opgeven van de privacy (adres cq rekening nummer en naam).
pas je wel opVervang al jaren de voorraden met kraanwater en is makkelijk een 1,5 jaar goed te houden.
Heb geen enkele twijfel over de drinkbaarheid, maar ben benieuwd hoe je dat wilt testen. Stel je loopt een buikloopje op tijdens je experiment, hoe bepaal je dan of het aan het water ligt of een 'fout' plakje ham in je sandwich gezond of dat het simpelweg het griepvirus is wat nog steeds rondgaat?
Je drinkt uit de fles, besmet de fles en het water met bacteriën. Daar zit je fout.ik lees hier dat je kraantjeswater 1,5 jaar opslaagt...
als ik een fles water op het werk uit de koelkast haal , deze open, een slokje neem en dan na 3 dagen aan de fles ruik stinkt het als de pest...
Vind het dan raar dat je kraantjeswater 1,5 jaar kunt opslaan. Waar zit ik fout?
ik lees hier dat je kraantjeswater 1,5 jaar opslaagt...
als ik een fles water op het werk uit de koelkast haal , deze open, een slokje neem en dan na 3 dagen aan de fles ruik stinkt het als de pest...
Vind het dan raar dat je kraantjeswater 1,5 jaar kunt opslaan. Waar zit ik fout?
6 op het werk zeg je ?? en wat doen je collega's ??