Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Trompetbloem.
oftewel Campsis radicans.
En de peulen zijn idd zaden van de bloem.
Inderdaad trompetbloem, je ziet ze wel in frankrijk in de wat zuidelijkere gebieden. Ik heb hem al zeker 15 jaar in de tuin, maar nog nooit zulke grote peulen gezien als dit jaar. Zal wel met het warme weer te maken hebben.
Dit is een normaal verschijnsel, het heet vermeerderen dmv afleggen! Leg een tak een stukje onder de grond en er groeien wortels aan. Je kan de tak dan doorknippen en je hebt twee planten. Dit schijnt ook goed te werken bij de trompetbloem, om weer on topic te komenIk heb nog wat anders ontdekt. Een bramen snoer.. ik noem het een snoer van ongeveer 4 meter lang, die heeft nu aan beide kanten wortels. Ook nog nooit zoiets eerder meegemaakt... met de klimaat verandering zullen nog w
Daarom loont het behalve OP ook het draadje te lezen.Ik weet even zo gou niet hoe die heet maar hij is giftig
Dat was ik vergeten idd, terwijl je wel eens eerder dat hebt aangegeven. Excuus!Sorry maar ik ben zo dislectis als een deur dus ik lees een deel om het toch te begrijpen
dat geeft niet kan gebeurenDat was ik vergeten idd, terwijl je wel eens eerder dat hebt aangegeven. Excuus!
Ik zou het niet wetenBij mijn moeder groeit er ook een plant dat we niet kennen. Ze groeit in de kippen ren.Bekijk bijlage 12888
Bij mijn moeder groeit er ook een plant dat we niet kennen. Ze groeit in de kippen ren.Bekijk bijlage 12888