martin
Mankinds only hope
Hoewel dit een preppersforum is, zijn we steeds meer over koetjes en kalfjes aan het ouwehoeren. Dat is in mijn ogen begrijpelijk want zowat alles is reeds besproken en om nu alles te blijven herhalen?
Maar ik ben ondertussen 11 jaar verder/ouder en laten we eens een evaluatie houden over mijn doelstelling, mijn verwachting, welke stappen gezet?, het verloop, wat ik heb bijgesteld en wat ik nog op de TODO lijst heb staan..
Omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de overige leden doe ik het in tabelvorm zodat hopelijk ook anderen het voorbeeld zullen volgen en mijn draadje aanvullen met hun eigen evaluatie.
Maar laat ik alvast de aftrap doen:
Maar ik ben ondertussen 11 jaar verder/ouder en laten we eens een evaluatie houden over mijn doelstelling, mijn verwachting, welke stappen gezet?, het verloop, wat ik heb bijgesteld en wat ik nog op de TODO lijst heb staan..
Omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de overige leden doe ik het in tabelvorm zodat hopelijk ook anderen het voorbeeld zullen volgen en mijn draadje aanvullen met hun eigen evaluatie.
Maar laat ik alvast de aftrap doen:
- Wat was de trigger om te gaan preppen?
- Doelstelling
- Verwachting.
- Welke stappen?
- Extreme/opmerkelijke stappen?
- Verloop
- Wat bijgesteld?
- Waar denk je te staan over 1 jaar?
- TODO