Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal even contact maken met mevr. Stuudje , om het bericht opnieuw te posten. Ik was er mee bezig, geplaatst, toen zag ik dat het bijschrift op de foto's niet leesbaar was.@will zal alleen de hulp van een mod in moeten roepen, berichten kunnen twee uur bewerkt worden door de poster zelf, daarna alleen door een mod.
volgt, foto bewerking in progress
Zoals beloofd een indeling van mijn rugzak.
Natuurlijk zal er naar omstandigheden wel wat gewijzigd worden, maar in grote
lijnen ziet het er zo uit.
Let op: de survivalriem zit in de rugzak,
maar kan apart gedragen worden in combinatie met de rugzag.
Gewicht totaal: ongeveer 14 KG. (incl. de survivalriem (weegt 3KG)
Vragen of opmerkingen: ik hoor het graag.
@will, dat ziet er goed georganiseerd uit, het lange wachten wordt beloond.
Nu erop uit, testen in de praktijk, weekendje kamperen en het avontuur opzoeken (of een gezellig kampvuurtje). :thumbsup:
Complimenten @will .:thumbsup: Overzichtelijk uitgestald en mooi samengesteld. Ik bekijk het aandachtig en het is duidelijk weer 'nadenkvoer' voor mezelf. Idee om er nog iets van voedsel (vriesdroog/hardkeks oid) bij te doen of valt dit bewust buiten de scope van de bob/rugzak in jouw situatie?
Is al uitgebreid getest tot aan de andere kant van de wereld en met meer kilo er in. Ik blijf de inhoud aanpassen. afhankelijk van de omstandigheden.
Ik wil het zo licht mogelijk gaan maken, maar toch bij mij hebben wat ik wil.
Greetz,
Will
Ik mis eigenlijk alleen een mes en/of een waterfilter. Het mes zal wel in je draagriem zitten denk ik en een filter is een persoonlijke keuze, doch nooit een verkeerde.
Verder ziet het er erg goed uit. Zou er zo mee op pad kunnen!