Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha dijken breken door of je lijd schipbreuk en jij denkt aan whiskey stoken.
Haha dijken breken door of je lijd schipbreuk en jij denkt aan whiskey stoken.
Om drank mee te stoken misschien, want zout water heb ik aan deze kant van het land niet, zelfs niet als de dijken breken. Wel ligt er hier al een 'stoomkoeler' klaar, voor het destilleren van het perfecte ruilmiddel.Had het filmpje ook voorbij zien komen. Lijkt mij een must have voor iedere prepper om zoiets te hebben liggen.......
Hij kiepte er volgens mij gekookt water bij, dus voor bacteriën zou ik dan niet heel bang zijn. Maar doordat er veel water uit verdampt is, zou ik wel bang zijn voor hoger geconcentreerde chemische verontreiniging.Waarschijnlijk is er dan aan koud zeewater geen gebrek, maar je zal regelmatig je pannetje koelwater moeten verversen.
Ander probleem: Wil iemand dit gedestilleerde water echt dagenlang gaan drinken? Ik denk dat je je vrij snel bijzonder slapjes zal gaan voelen. 1 op 10 er weer zeewater bijgooien is een snelle oplossing, maar igv brak, vuil water bij een dijkdoorbraak gaat dat niet vanwege de bacteriën. ORS erbij preppen wordt dan echt wel een 'must'.
Ik wil wel een keer zout water voor je meenemen.Ik vind het leuk bedacht. Nu woon ik ver van de kust, en houd me er niet mee bezig om zout water te ontzouten, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen handig kan zijn.
In Nederland heb je trouwens al snel water te pakken wat niet zout is natuurlijk...
Maar zo'n stuk koper een keer regelen en een fles, lijkt me echt een leuk idee om eens op een SC mee te experimenteren.
Moeten we wel een SC bij de zee houden .
Ik heb altijd instant zout water bij me. Hoef je alleen water aan toe te voegen.Ik vind het leuk bedacht. Nu woon ik ver van de kust, en houd me er niet mee bezig om zout water te ontzouten, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen handig kan zijn.
In Nederland heb je trouwens al snel water te pakken wat niet zout is natuurlijk...
Maar zo'n stuk koper een keer regelen en een fles, lijkt me echt een leuk idee om eens op een SC mee te experimenteren.
Moeten we wel een SC bij de zee houden .
Hou jij je zoute water maar.Ik heb altijd instant zout water bij me. Hoef je alleen water aan toe te voegen.