Roel
Mankinds only hope
Ik ga in ons nog jonge bos een boscafé/observatiehut bouwen. Mijn lief noemt het mijn man cave, maar dat zal de kift wel zijn...
3x5 meter en het model wordt ongeveer als van een plaggenhut.
Aan de buitenkant, het midden van een lange zijde, komt een gemetselde schoorsteen voor het kookkacheltje dat binnen komt te staan. Deuren met glas aan beide korte zijden en op het dak oude holle pannen.
De wanden worden afgewerkt met schaaldelen en ik isoleer de hele boel met wol.
Een kleine gemetseld keldertje in het midden van de vloer en een plank aan de wand voor m'n single malts.
E.e.a. is vanaf de straat niet te zien, ligt achter de dijk rondom onze vijver en kon in geval van grote nood wel eens een mooie uitkomst zijn. Composttoilet staat op een meter of dertig, verscholen achter een wilgenwand.
Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen....
3x5 meter en het model wordt ongeveer als van een plaggenhut.
Aan de buitenkant, het midden van een lange zijde, komt een gemetselde schoorsteen voor het kookkacheltje dat binnen komt te staan. Deuren met glas aan beide korte zijden en op het dak oude holle pannen.
De wanden worden afgewerkt met schaaldelen en ik isoleer de hele boel met wol.
Een kleine gemetseld keldertje in het midden van de vloer en een plank aan de wand voor m'n single malts.
E.e.a. is vanaf de straat niet te zien, ligt achter de dijk rondom onze vijver en kon in geval van grote nood wel eens een mooie uitkomst zijn. Composttoilet staat op een meter of dertig, verscholen achter een wilgenwand.
Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen....