Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Myronprps, Ha ha, lijkt idd wel een hek, maar het is de balklaag waar de oplangen op rusten.
Gereedschap is uiteraard handgereedschap, geen prik daar 150 meter van huis....
Booromslag, beitels, zaag, duimstok, bijl, houten hamer, klauwhamer, schaaf, rasp, potlood, waterpas en dan denk ik nog wel wat dingetjes, ik heb de hele timmerkist mee.
Bekijk bijlage 2001
@Myronprps, Ha ha, lijkt idd wel een hek, maar het is de balklaag waar de oplangen op rusten.
Gereedschap is uiteraard handgereedschap, geen prik daar 150 meter van huis....
Booromslag, beitels, zaag, duimstok, bijl, houten hamer, klauwhamer, schaaf, rasp, potlood, waterpas en dan denk ik nog wel wat dingetjes, ik heb de hele timmerkist mee.
Bekijk bijlage 2001
Ik dacht in eerste instantie precies hetzelfde als @Myronprps
Ik heb de afgelopen jaren ook aardig wat oud spul verzameld en gebruik het steeds meer en met heel veel plezier. Voor mij is het echt een openbaring geweest hoe scherp je een zaag en bijtels kunt krijgen en hoe fijn dat werkt.
Goed plan! niet dat ik nou zo'n expert erin ben, maar dan kunnen mensen er op inhaken.Zou het je wat lijken om een soort topic/verslag te openen over het slijpen van een normale handzaag met vijlen? zou ik erg veel interesse in hebben.
Goed plan! niet dat ik nou zo'n expert erin ben, maar dan kunnen mensen er op inhaken.