Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zit ik ook na te kijken. Misschien liever eentje waar je 2 pannen op kun koken.Psst. Helaas heb ik geen aandelen bij deze zaak. Maar ze hebben een prachtige rocketstove te koop. http://rocketstove.store
Ja, zit ik ook na te kijken. Misschien liever eentje waar je 2 pannen op kun koken.
krijg bijna 250 euro terug.
http://www.hetgroenewonen.nl/koken-op-hout
Ik ben zelf hiernaar aan het kijken. Misstaat niet in de moderne keuken en kan aangesloten worden op de radiatoren
Dat denk ik ook, al willen veel gemeenten houtstoken al langer verbieden,of hebben dat al gedaan.Het zou me ook niet verbazen als ze het vanwege het PAS debacle het gaan verbieden.
Dat denk ik ook, al willen veel gemeenten houtstoken al langer verbieden,of hebben dat al gedaan.
Niet iedereen weet wat ‘programma aanpak stikstof’ ofwel PAS is, hier een korte duidelijke uitleg wat men ermee bedoelde. Teruggefloten door rechters, dus veel bouw van nieuwe huizen, wegen, industrie en boerderijen staan nu stil. Men moet méér rekening houden met de natuur.
Een radiator kun je natuurlijk altijd uitzetten. En bij 30 graden is de bbq bij ons meer aan dan uitKoken op hout is leuk in de winter, maar dan is maar een paar maanden.
Om nu op hout te gaan koken met temperaturen boven de 30 graden .... 25 lijkt me al te warm omdat je dan ook de ruimte mee verwarmd.
Een radiator kun je natuurlijk altijd uitzetten. En bij 30 graden is de bbq bij ons meer aan dan uit
Als alternatief zou een kookplaat op gas als extra uiteraard kunnen.
Op het platteland zie ik het verbod op hout nog niet 1,2,3 gebeuren.
Uiteindelijk zal de overheid iets dergelijks in de toekomst wel gaan inzetten want verdienen er niet genoeg aan.
Tegen die tijd is het raadzaam voor een ieder in het land om te verhuizen uit Nederland, want dan worden we pas echt uitgemolken en zal het leven voor velen te duur zijn.
En dan de hele dag dat vat op temperatuur houden? Dat is een kostbare zaak. Veel verloren energie. Zonde.