Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deze ook besteld.Aanbieding is nog steeds geldig!!!!!
Ik heb ze binnen, toppie
Uit ervaring (ze doen dit ieder jaar namelijk) weet ik dat je die acties met een flinke korrel zou moet nemen.Alixpress heeft veel acties op 11/11. Veel korting.
Uit ervaring (ze doen dit ieder jaar namelijk) weet ik dat je die acties met een flinke korrel zou moet nemen.
De meeste producten zijn dan gewoon de normale prijs, alleen verhogen ze dan even "De oorspronkelijk prijs" zogenaamd.
Of de winkels die 11/11 actieprijzen aanhouden zijn per definitie al niet de goedkoopste op AliExpress.
Het loont dus altijd even de moeite om, voordat je op de "Buy now"- of "Add to cart"-knop drukt, even bij andere aanbieders ook even te kijken.
Zelf doe ik dat door het desbetreffende product toe te voegen aan mijn "Wish list" en dan in deze wish list het plaatje te selecteren.
Bekijk bijlage 9383
Je krijgt dan de optie "Find Similar Products" te zien: als je hier op drukt krijg je een lijst en de kans is groot dat hetzelfde artikel ergens anders nog (iets) goedkoper is.
Tip twee: zet gewoon via je favoriete medium (browser op PC of tablet oid) artikelen in je winkelwagen, maar reken af met de AliExpress-app op je mobieltje: dat scheelt ook altijd een aantal cent (soms zelfs een paar euro).
Geen idee hoe dat precies komt, maar ik vermoed dat via de app een iets gunstiger wisselkoers wordt gehanteerd (het is nl. ook met artikelen die niet "App-only" zijn, heb ik gemerkt). :thumbsup:
Die kun je niet mee het bos in nemen, als je hem laat vallen vind je hem nooit meer terug.Uit de Big Bazaar folder van vandaag. Voor de liefhebber van camo
Bekijk bijlage 9647
óf je ziet dat juist als een goed trainingsmiddel om je spullen niet kwijt te raken 'oefening vaste plekjes'Die kun je niet mee het bos in nemen, als je hem laat vallen vind je hem nooit meer terug.
Zit er niet bijVoor diegenen die een goed preppermes zoeken.
black friday deals bij knives and tools wat het de moeite maakt...
https://www.knivesandtools.be/nl/pt/-esee-knives-model-5-desert-tan-esee-5p.htm
esee 5 voor 130 ipv 200 euro (geen idee of de schede erbij is)
Zit er niet bij
Schede zijn mi redelijk duur. Misscien een chinese schede erbij zoeken?wilde het net wijzigen... mja niet zo interessant dan als je zelf geen leder of kydexbewerker bent