Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lidl heeft nu ook een inklapbare tuinzaag voor 3,99.
Fleece vesten, wandelsokken, inlegzolen, softshelljacks, wandelbroeken en nog wat hardware qua hiking.
Mooie score alleen had ik niet voor een aluminium pan gekozen voor op een shtf (open)vuur.Net effe bij de Xenos geweest, kwam leuke spulletjes tegen, dus maar weer gekocht.
Mooie score alleen had ik niet voor een aluminium pan gekozen voor op een shtf (open)vuur.
(groot)moeders sudderpan doet het dan beter. Is neta ls gereedschap onze (grrot) ouders wisten wat ze nodig hadden ;-)
Ik heb er naar gekeken maar ik vond het zaagblad erg dun, 1 mm dik ongeveer, ik vraag me af hoe snel dit knakt als je er wat meer gebruik van maakt, lijkt mij een zaag voor de rozenstruik of hooguit een kleine conifeer.Omdat het een enorm handige en kleine tool is, plaats ik 'm (eerst in een verkeerd topic, dus is het verplaatst omdat ik deze niet kende) en lees dat ie al is genoemd.
Anyway...
Momenteel heeft de Lidl een inklapbare tuinzaag in hun aanbieding:
Op advies van @Ray heb ik deze zaag van hem eens gebruikt in Hongarije. En het is inderdaad een grandioos zaagje! Het zal je niet snel teleurstellen. Handig op te vouwen en mee te nemen, en heel scherp.
Wees er snel bij, want op dit moment heeft de Lidl ze in de bakken liggen :thumbsup:
Ik heb er naar gekeken maar ik vond het zaagblad erg dun, 1 mm dik ongeveer, ik vraag me af hoe snel dit knakt als je er wat meer gebruik van maakt, lijkt mij een zaag voor de rozenstruik of hooguit een kleine conifeer.
Die kweekkasten zijn zeker mooi, ook omdat het voor die 7 euro een set van 6 complete bakken is. Bakken, deksels in inzetbak van 24 vakken.Ook vandaag bij de Lidl een mooie boomzaag gezien voor 6 euro. Inclusief een reserve zaagblad. Daarnaast ook mooie, goedkope kweekkastjes zien liggen om je zaden in te laten groeien. (niet dubbelzinnig bedoeld )