Hierbij even een gedeelte van de belangrijkste CBRN outfit . Het Ontsmettingspoeder heb ik nog niet en zo ook nog andere Medische niet . Maar dat komt nog op korte termijn erbij .
Ook zal opvallen dat Camelbak met Defensies een totaal ander type Reservoir heeft ontworpen .
Eentje dat totaal is aangepast en ontworpen omdat er een steeds grotere dreiging is ontstaan voor wat betreft een CBRM situatie .
Eentje die dan ook vooral weer gerelateerd is aan Oa ISIS / Taliban enz enz . Al langere tijd is dit nieuwe Chem Bio Reservoir X met Duraflex Barrier in 3 Liter Formaat (Niet een Smal maar breedt type ) bij Defensie in gebruik . Zie CBRN gedeelte via Link .
Neem de Info die Boekje Pienter verstrekt even serieus en trek je conclusie .
Doe ermee wat je wil
Maar iemand met een beetje gezond verstand zal uiteindelijk heel anders tegen het geheel aan gaan kijken !
Nog nooit zijn de CBRN verstrekte goederen in zo'n vaart verder ontwikkeld en verstrekt als de Laatste 17 Jaar . En dat heeft dus een redenen
http://www.boekje-pienter.nl/html/c.htm#cbrn
Dit Reservoir is namelijk ontworpen zodat het 100% Functioneel en Veilig is met jou oa Avon FM12 Gasmasker . Drinkslangetje aan het gasmasker past precies middels speciale Camelbak koppeling . Ook de Avon Veldfles ( Werdt Oa ook gebruikt voordat het Chem Bio Reservoir verstrekt werdt ) is ontworpen voorbij Het FM 12 Gasmasker dit weer in combo met speciale Dop op de Veldfles . Tevens zijn er al langere tijd speciale Filters in gebruik die kwa samenstelling heel anders zijn de dan Jaren 90 en begin Jaren 2000 Reeks . Zie link !
https://www.preppers-shelter.nl/for...met-camelbak-omega-chem-bio-x-reservoir.1381/ .
Ook het huidige
Vanaf medio 2001/2002 voert de krijgsmacht als CBRN-beschermende kleding het type M2000. Is een onmisbaar Item , zonder het Pak heeft het Masker ook weinig zin .
In De bij het masker verstrekte Draagzak ( Zie Foto ) zit , M2000 Parka / M2000 Broek / Binnenhandschoen M2000 / Buitenhandschoen M2000 / Overlaars M2000 .
(
M2000, opvolger van de NBC-pakken M78 (1978) en M82 (1982), is een aangepaste versie van de Amerikaanse CBRN-kleding. )
Ik heb een klein gedeelte op de Foto gezet van wat ik in de Prep heb zitten . Sommige dingen zijn dus in Meervoud aangeschaft .
Handboek militair heeft een zeer uitgebreid gedeelte omtrent dit CBRN gebeuren . En dat is niet voor niets zo .
In hoeverre dat de Serieuze Prepper hier in meegaat en of zich erin verdiept ???
Ik neem het in ieder geval serieus , en derhalve ook serieuze uitrusting .