V
Verwijderd lid 423
Gast
@J.J @3rwin Dat lijkt me ook wel een goed zonnepaneeltje. Ik zie dat ze ook 14W opgeven, maar dat is misschien wat (te) optimistisch... Het 14W Chinese paneeltje dat ik noemde, heeft monokristallijne zonnecellen en die zijn sowieso efficiënter dan polykristallijne zonnecellen. Het Chinese heeft verder 4 zonnepanelen, tegenover 2 van die van Lidl. Omdat ze ingevouwen zo'n beetje hetzelfde A4 formaat hebben, vraag ik mij af hoe het dan kan dat die van Lidl ook 14W levert. Enfin, ze zullen allebei best te gebruiken zijn, maar alleen van die Chinese weet ik dat zeker En die laatste heeft ook nog eens 18V uit. De Chinese kost 35 Euro tegenover 33 Euro (incl. verzendkosten) voor die van Lidl. Ik zou zelf de Chinese nemen...Ik zag opvouwbare zonnepaneel in dit gedeelte.
Bij de Lidl zagen wij ook opvouwbare zonnepanelen af geprijsd naar dertig €euro.
@RockyFlats weet ij ook of dit een goede aanschaf is????
En kan je daar mee ook een powerbankje opladen???
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Opvouwbaar-zonnepaneel/p100217453
Als het is toegestaan is hier de info van het toestel:
Productbeschrijving
- Dit zonnepaneneel is voorzien van 2 USB-poorten, waardoor je 2 apparaten tegelijk kan opladen
- 2 hoogwaardige, polykristalijne zonnecellen voor 13/14 W gecombineerd ingangsvermogen
- Uitgang met 2 A stroomsterkte
- Geïntegreerd opbergvak tot een A4-formaat, hierdoor makkelijk mee te nemen
- Voorzien van haken en ogen waardoor het zonnepaneel eenvoudig opgehangen kan worden
Omdat ze allebei 5V USB uit hebben, zal je met allebei wel een powerbankje kunnen opladen lijkt me. Ik vermoed wel dat het Chinese paneeltje sneller laadt dan dat van Lidl.