Nog even voor de beginners ,
Het Gros van de te koop aangeboden Defensie rugzakken heeft totaal niets meer van doen met LOWE ALPINE .
Helaas

. Vooral de Strike modellen daar is intussen het meeste
Made In Vietnam .
Er is zelfs 1 Hele grote bekende Dumpzaak die gewoon Vermeld dat je een Lowe Alpine aankoopt .
Hun Foto's van de Sting laten duidelijk (
Wanneer je goed kijkt ) zien dat er geen Lowe Alpine merk op de drukkers ? gespen en tas staan vermeld .
Ook op de rugzijde staan geen cijfer aanduidingen in het wit . Het is gewoon de Arwy .
Ik noem dat misleiding . En zo doen dat er velen . Ook op marktplaats enz . Heel mooi voorbeeld van ook een Misleiding in tekst zie omschrijving in de Link ! Label is dus weer duidelijk van Arwy
http://webbingbabel.blogspot.nl/2012/09/dutch-royal-army-backpack-lowe-alpine.html
De Lowe was de beste , het oudere type Arwy kan er heel goed mee door

en het nieuwere doorontwikkelde Type Arwy is net als de Lowe " perfect " ( Camo type is voor de liefhebber )En al het andere is
Mocht jouw keuze op een Defensie model vallen dan vraag goed na wat het is . Bel ze op en vraag een extra foto van . DE Arwy's hebben een groen label , de Lowe een groot wit of groen smal label .
Maar helaas hebben de Labels van de Vietnam made rugzakken ook een wit label .
Maar dit is volgens mij iets smaller . Dit kan ik mij herinneren van een Grabbag ( Strike ) model .
Dat is wat ik weet van de Labels . Misschien zijn er meer varianten ?
Die Vietnam made rugzakken die verkleuren nog sneller dan een Baby in de volle 35 graden zon
Ook zijn er inmiddels gemoderniseerde versies ( Doorontwikkelde ) . Dat wil zeggen
Ritsen van Daypacks sluiten van boven naar onder , waterdichte Coating aan binnen zijde is dunner ( Daardoor niet meer zo stug ) . Verbeterde Gespen en ritsen .
Dus eigenlijk een beetje aangepast aan de Specs van de eerdere Lowe Alpine modellen .
Derhalve zijn deze Modernere doorontwikkelde Arwy's van veel betere Kwaliteit dan hun oudere broertjes / zusjes