Maritimesurvival
Prepper
Hier alles over bijlen zoals reviews, tips en dergelijke.
Gewoon lekker over houtjes hakken kletsen
Gewoon lekker over houtjes hakken kletsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In een bakje met dieselolie leggen help ook.En dan tussendoor gelijk een vraag: Hoe verwijder ik het best, en gemakkelijkst, de roest die op het blad van de bijl van mn vader (nu van mij) zit? Heeft een jaartje te lang in de schuur gestaan.
Het is geen dikke laag roest. Zal volgende keer even foto maken.
(Zelf heb ik de neiging om 'm in de oude vertrouwde cola te weken... maar eigenlijk drink ik dat liever op... )
Nachtje of twee in de azijn leggen en daarna polijsten. Laatst een bijl van @Rataplan gekregen die alleen maar bruin was en die glimt nu als nooit tevoren.En dan tussendoor gelijk een vraag: Hoe verwijder ik het best, en gemakkelijkst, de roest die op het blad van de bijl van mn vader (nu van mij) zit? Heeft een jaartje te lang in de schuur gestaan.
Het is geen dikke laag roest. Zal volgende keer even foto maken.
(Zelf heb ik de neiging om 'm in de oude vertrouwde cola te weken... maar eigenlijk drink ik dat liever op... )
Nou,... Leef je uit @Arie Bijlsma :thumbsup:
Kan ji daar eens een foto van plaatsen?
Zal ze eens bij elkaar roepen
Klopt, hoort ok zoIk hoop dat ze luisteren, ik weet namelijk dat ze eigen (merendeels vrouwelijke) namen hebben
Klopt, hoort ok zo
@Myronprps en @homerun : Hoe bevallen de Cold Steel hawks
Vind het zelf net niks, maar ben ook een bijlen man en vind tomahawks dus net niks.