T
Toef
Gast
11 inch bowie mes?
Bowie mes...11 inch lachertje hoor
18 inch.... dan praten we verder ......
I love my Mtech Raptor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
11 inch bowie mes?
En bekeken van het perspectief van iemand die niets met bijlen heeft, die het liefst een conifeer snoeit met een 11 inch bowie mes?
Vanwege het lichtere gewicht van een
bowie heb ik het gevoel dat ik er meer controle over heb dan een bijl.
(Sterker, ik heb er meer controle over.)
Hoe zit dat (gevoel van) controle bij een tomahawk?
Bowie mes...11 inch lachertje hoor
18 inch.... dan praten we verder ......
I love my Mtech Raptor
http://afbeelding.im/ZA2KqDex
Hier de Raptor , de böker rambler en extra extra large firesteel.
Ze worden samen gebracht in 1 schede, foto's volgen later...., dit topic gaat over bijlen eigenlijk.
@Myronprps , de bijlen man ...niemand weet dat hij eigenlijk Arie Bijlsma heet ...maar goed
Waar heb je deze gekocht?
Welke bijl is een aanrader bij jullie voor een BoB of survival Backpack? Hij mag eventueel aan de tas hangen....
Wetterling les stroud buschman axe ze heet lizzy en hakt bomen klein alsof het pakjes boter zijn en bezit een paar restauratie bijlen
Oow en hak verslaaft in mijn hoofd is er maar een goeie manier om een boom om te leggen en dat is met een bijl motorzaag is bij mij uit de boze maar ik spreek aleen voor mezelf
Oow en laast heefd ze het baasje gebeten maar dat heb ik net in een post over een zaag restauratie uitgelegd dus zal het hier niet nog eens doen wil je het lezen zoek naar megan want zo heet de gerestaureerde zaag van die meneer