dutch survival
Elementary prepper
Hier ken ik hem van, lijkt me een goed ding, zelf ook een keer halen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ook wel zo, maar ook ik lijd aan de ziekte van frans81 en vind het altijd leuk om dingen te kopen die ik totaal niet nodig heb (ik heb tenslotte al iets van 6-7 van die blikjes liggen).
Shit , nu ik dit zo lees , ik heb ook 'de ziekte van frans81' , de zolder en schuur staan vol met 2e hands leger spullen en andere nuttige zaken, alles driedubbel voor het geval dat
Als ik het zo lees is het een uiterst besmettelijke ziekte!Shit , nu ik dit zo lees , ik heb ook 'de ziekte van frans81' , de zolder en schuur staan vol met 2e hands leger spullen en andere nuttige zaken, alles driedubbel voor het geval dat
Als ik het zo lees is het een uiterst besmettelijke ziekte!
Uit voorzorg een waarschuwing/disclaimer maken: "In het geval dat @frans81 wederom een aankoop heeft gedaan, dient u het bericht niet verder te lezen en het zo snel mogelijk weg te klikken. U bent gewaarschuwd! Berichten direct melden bij de moderator om het zo snel mogelijk de kop in te drukken en in de hand te kunnen houden."
@frans81 Maar daar ging het niet om, meer om het idee van kopen kopen kopen als ze weer iets van jou hebben bekeken wat weer zoooo praktisch en handig was. Ja dan heb jij de koopjes al voor de neus weg gescoopt en moet de rest weer diep in de buidel