• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Brand gel voor Zwitserse nood brander

Vandaag heb ik eindelijk de brandgel gekocht!
Volgend weekend maar de oude brandgel opmaken. En daarna kan ik de nieuwe testen!

Laatst bewerkt:
Dat is ook wel zo, maar ook ik lijd aan de ziekte van frans81 en vind het altijd leuk om dingen te kopen die ik totaal niet nodig heb (ik heb tenslotte al iets van 6-7 van die blikjes liggen). :oops:

Shit , nu ik dit zo lees , ik heb ook 'de ziekte van frans81' , de zolder en schuur staan vol met 2e hands leger spullen en andere nuttige zaken, alles driedubbel voor het geval dat

Shit , nu ik dit zo lees , ik heb ook 'de ziekte van frans81' , de zolder en schuur staan vol met 2e hands leger spullen en andere nuttige zaken, alles driedubbel voor het geval dat

Als je iets kwijt moet dan hebben we hier het plekje marktplaats. Die hou ik dan wel in de gaten!

Als ik het zo lees is het een uiterst besmettelijke ziekte!
Uit voorzorg een waarschuwing/disclaimer maken: "In het geval dat @frans81 wederom een aankoop heeft gedaan, dient u het bericht niet verder te lezen en het zo snel mogelijk weg te klikken. U bent gewaarschuwd! Berichten direct melden bij de moderator om het zo snel mogelijk de kop in te drukken en in de hand te kunnen houden." :lol:

Als ik het zo lees is het een uiterst besmettelijke ziekte!
Uit voorzorg een waarschuwing/disclaimer maken: "In het geval dat @frans81 wederom een aankoop heeft gedaan, dient u het bericht niet verder te lezen en het zo snel mogelijk weg te klikken. U bent gewaarschuwd! Berichten direct melden bij de moderator om het zo snel mogelijk de kop in te drukken en in de hand te kunnen houden." :lol:

Ik durf tenminste mijn aankopen van een Carbood te vermelden :lol::lol:.
Ik ben met amper 40 Euro de deur uitgegaan en wederom geslaagd vandaag .
06.15 uur was ik er al :lol:;)
Ik weet zeker dat er hier veeel en veeel meer zijn die echt veel uitgeven aan dan @fransje:lol:

@frans81 Maar daar ging het niet om, meer om het idee van kopen kopen kopen als ze weer iets van jou hebben bekeken wat weer zoooo praktisch en handig was. Ja dan heb jij de koopjes al voor de neus weg gescoopt en moet de rest weer diep in de buidel :fluit:

@frans81 Maar daar ging het niet om, meer om het idee van kopen kopen kopen als ze weer iets van jou hebben bekeken wat weer zoooo praktisch en handig was. Ja dan heb jij de koopjes al voor de neus weg gescoopt en moet de rest weer diep in de buidel :fluit:

Dan heb ik de stof niet juist in mij opgenomen :mad:
Beter lezen @frans :lol::lol:
Zijn er bij jullie geen Carbood's ??
Daar zijn en moeten de prijzen laag zijn .
Dat is het hele idee achter deze markten .
Er zijn mensen die op deze carbood sales staan maar ook andere markten .
Op die andere markten hanteren ze vele hogere prijzen :confused:
Het zal het Imago wel zijn ;)

Ik heb 15 jaar in Engeland gewoond en daar struikelde je er ieder weekend (in de zomer) over.
Enige verschil is dat ze daar "Car boot sales" heten ("Kofferbak verkoop"). ;)

Terug
Bovenaan