Roel
Mankinds only hope
Ik ben mijn eigen held geworden sinds ik drie weken in de Biesbosch heb geleefd als jager-verzamelaar.
Na die drie weken, -18 kg, ben je helemaal terug bij je wortels en heb je niets meer bij te dragen aan de moderne wereld.
Behalve dan dat je na 1 dag weer modern als een klein kind in de tuin staat te huilen... je wilt terug.
Leuk, maar niet heus, toentertijd had ik niet de kennis die ik nu heb en was gegarandeerd dood gegaan in de winter.
Eigenlijk zou ik dit niet moeten vertellen, er is niet één foto, of welk soort van bewijs dan ook...maar toch...bij deze....
Ik koester deze herinnering als een van de mooiste uit mijn leven.
Geen slimme zaken als Ray Mears.
Geen "dappere"dingen als Bear Grylls
Zeker geen Dick Proenneke, diep respect..
Ik wou dat ik van sommigen had geweten toen.
Na die drie weken, -18 kg, ben je helemaal terug bij je wortels en heb je niets meer bij te dragen aan de moderne wereld.
Behalve dan dat je na 1 dag weer modern als een klein kind in de tuin staat te huilen... je wilt terug.
Leuk, maar niet heus, toentertijd had ik niet de kennis die ik nu heb en was gegarandeerd dood gegaan in de winter.
Eigenlijk zou ik dit niet moeten vertellen, er is niet één foto, of welk soort van bewijs dan ook...maar toch...bij deze....
Ik koester deze herinnering als een van de mooiste uit mijn leven.
Geen slimme zaken als Ray Mears.
Geen "dappere"dingen als Bear Grylls
Zeker geen Dick Proenneke, diep respect..
Ik wou dat ik van sommigen had geweten toen.