Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha @frans81 leuk hoor zo'n mini vakantie naar Balkonia. :thumbsup:
Nu het zo koud is in Nederland kun je het beste je gear testen.
Het zal wel fris geweest zijn deze nacht. Ik zelf heb in een van mijn schuilhutjes gestaan ( zonder verwarming ) deze morgen en het was zeer koud.
Maar goed mvr. Flos zegt je moet maar zo stom niet zijn.
Vanmorgen leek het Kouder dan Vannacht .
Zeg @frans81 , wat is dat nu weer voor iets? Had je geen thermometer meegenomen ?
Je gaat een test doen op temperatuur en je weet niet hoe dkoud het is ???
Maar op zich is het einde van de nacht/begin morgen altijd het koudst.
1 is geen.
Beetje mini test moet je minimaal drie keer, beter vijf keer uitvoeren
Dus uh, slaap ze vannacht.
Tuin niet groot en koud genoeg dan ?
Dat is zeker een goede reden.Zoiets haha . Maar misschien wil ik er ook gewoon effe tussenuit ! Gewoon effe Hoofdluchten en Tanken in het Vrije net als vroeger
Dat is zeker een goede reden.
En nieuwe generatie gewoon melden dat je outdoor freak bent en graag je slaapzak wilt testen. Misschien heb je er meteen een nieuwe klant bij.
De ene hand helpt de andere @frans81, dat gaat ook op bij (nieuwe) boswachters.
Zo kwaad zijn ze meestal niet hoor, als je geen rommel maakt, 't bos niet in de fik steekt en niet midden in een stiltegebied gaat liggen.... Met een natuurliefhebber gaan ze wel wat anders om dan een dakloze die wekenlang in 't bos bivakkeert Bovendien, als je niet hard snurkt, is de kans dat hij over je struikelt nihil. Ik ben al een paar keer betrapt, paar keer dezelfde boswachter en die wil altijd koffie. :thumbsup:Ik moet even jou Tekst op mij laten inwerken
We gaan hem toch proberen te vermijden haha
Eigenlijk ben ik best jaloers . Nu met deze mooie droge vorst buiten slapen wil ik ook wel, maar ik moet gewoon werken, en heb nog storingsdienst ook.
Van het weekeinde schijnt de vorst voorbij te zijn ook.
Maar kunnen we concluderen dat de Carinthia goedgekeurd is voor de Nederlandse winters?