• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Carinthia Arctische slaapzak mini test op het terras

Leuk verslag. Koud (voor)hoofd probleem ken ik, als het winter was of gewoon koud snachts sliep ik met mijn veldpet op, dat hielp mij al.

Hahaha @frans81 leuk hoor zo'n mini vakantie naar Balkonia. :thumbsup:

Nu het zo koud is in Nederland kun je het beste je gear testen.

Het gekke is ! Wij hebben idd een Balkon ( etje ) in ons huurhuis haha .
Wie dat verzonnen heeft eind jaren 60 woonde volgens mij zelf op een Flatgebouw.
Ik heb geslapen op El Terassa haha .Althans , geprobeerd pfff

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas waren er geen brede slaapmatten bij die Dump Pffff .
En morgen bij de Kringloop zullen ze ook wel weg zijn .
Dit omdat alle Vluchtelingen / Asielzoekers er om staan te springen .
Rugtassen en Slaapmatten zijn zeer gewilde Items bij deze groep mensen .
Wat wil je met prijsjes van 2 euro tot 6 Euro .
Morgen dus even op tijd naar de Kringloop .Met mijn Hand aan de duurknop ;)

Mocht er iemand een Fijne slaapmat met hoge N waarde willen ruilen tegen iets dan sta ik open voor een benadering . Moet wel breed zijn .

Het zal wel fris geweest zijn deze nacht. Ik zelf heb in een van mijn schuilhutjes gestaan ( zonder verwarming ) deze morgen en het was zeer koud.
Maar goed mvr. Flos zegt je moet maar zo stom niet zijn.

Het zal wel fris geweest zijn deze nacht. Ik zelf heb in een van mijn schuilhutjes gestaan ( zonder verwarming ) deze morgen en het was zeer koud.
Maar goed mvr. Flos zegt je moet maar zo stom niet zijn.

Ik vond het lekker weer voor buiten ! Lekker fris windkrachtje 3 a 4 op de Plaats van liggen . En in de slaapzak lekker knus op Temp .
Mijn Vrouw wenste mij zelfs SUCCES en Beterschap :rolleyes:

Vanmorgen leek het Kouder dan Vannacht .
Maar ik loop ook als ik opsta in mijn Ondergoed naar buiten om de Honden even een vlugge kans te geven .
Ook moet ik erbij blijven daar het anders verkeerd kan gaan in het Roedel .
Derhalve mijn vermelding " Het leek Kouder " .

Laatst bewerkt:
Vanmorgen leek het Kouder dan Vannacht .

Zeg @frans81 , wat is dat nu weer voor iets? Had je geen thermometer meegenomen ?
Je gaat een test doen op temperatuur en je weet niet hoe koud het is ??? :D
Maar op zich is het einde van de nacht/begin morgen altijd het koudst.

• Leuk
Waarderingen: Ray
Zeg @frans81 , wat is dat nu weer voor iets? Had je geen thermometer meegenomen ?
Je gaat een test doen op temperatuur en je weet niet hoe dkoud het is ??? :D
Maar op zich is het einde van de nacht/begin morgen altijd het koudst.

Hier op plaats gaf de Thermometer -6 aan en in begin van de Nacht . Kreeg het niet op de foto door slecht licht !
Een echte Test op Temp daar is geen sprake van geweest haha . Gewoon Koudweer testje . Het had net zo goed -3 kunnen zijn of -23 ;)

Al bij Al was het :):fluit:;):cool::rolleyes::p:D:eek::hug:

• Leuk
Waarderingen: Mayo
1 is geen.
Beetje mini test moet je minimaal drie keer, beter vijf keer uitvoeren :lol:
Dus uh, slaap ze vannacht.

Ik wil toch echt het vrije in !
Morgen even plekje zoeken en met Vrouw lief overleggen .
We hebben tevens Nieuwe Boswachter pffff .
Nou maar hopen dat deze nieuwe Generatie ook liever bij Vriendin in bed blijft in plaats van Posten .

Tuin niet groot en koud genoeg dan ?

Zoiets haha . Maar misschien wil ik er ook gewoon effe tussenuit ! Gewoon effe Hoofdluchten en Tanken in het Vrije net als vroeger ;)
Maar het is een hele stap Haar alleen laten Pff . Dat doe ik niet zomaar even .

Zoiets haha . Maar misschien wil ik er ook gewoon effe tussenuit ! Gewoon effe Hoofdluchten en Tanken in het Vrije net als vroeger ;)
Dat is zeker een goede reden.
En nieuwe generatie gewoon melden dat je outdoor freak bent en graag je slaapzak wilt testen. Misschien heb je er meteen een nieuwe klant bij.

Dat is zeker een goede reden.
En nieuwe generatie gewoon melden dat je outdoor freak bent en graag je slaapzak wilt testen. Misschien heb je er meteen een nieuwe klant bij.

Haha . Ik hoef geen klanten bij ;) Dat klinkt alsof ik Winkel heb Pfff . En dat is niet zo en zo wil ik ook niet overkomen pfff .
Gewoon een Hobby en een beetje ook anderen helpen .
Ik ben een Natuur mens ook al lijkt dat nu niet zo :( Ik hou niet van drukte en overvolle Campings :eek:

Ik moet even jou Tekst op mij laten inwerken :confused::)
We gaan hem toch proberen te vermijden haha
Zo kwaad zijn ze meestal niet hoor, als je geen rommel maakt, 't bos niet in de fik steekt en niet midden in een stiltegebied gaat liggen.... Met een natuurliefhebber gaan ze wel wat anders om dan een dakloze die wekenlang in 't bos bivakkeert Bovendien, als je niet hard snurkt, is de kans dat hij over je struikelt nihil. Ik ben al een paar keer betrapt, paar keer dezelfde boswachter en die wil altijd koffie. :thumbsup:

In het ergste geval ben je 90 euro kwijt, moet 'ie eerst nog de politie erbij halen, een hoop gedoe dus.

Eigenlijk ben ik best jaloers :). Nu met deze mooie droge vorst buiten slapen wil ik ook wel, maar ik moet gewoon werken, en heb nog storingsdienst ook.
Van het weekeinde schijnt de vorst voorbij te zijn ook.

Maar kunnen we concluderen dat de Carinthia goedgekeurd is voor de Nederlandse winters?

@Larik , vaak paalkampeerplaatsen (Google is your friend).

Eigenlijk ben ik best jaloers :). Nu met deze mooie droge vorst buiten slapen wil ik ook wel, maar ik moet gewoon werken, en heb nog storingsdienst ook.
Van het weekeinde schijnt de vorst voorbij te zijn ook.

Maar kunnen we concluderen dat de Carinthia goedgekeurd is voor de Nederlandse winters?

Die is niet alleen goedgekeurd Haha
Prijstechnisch het beste uit de Defensie wereld .
Gewoon pure verwennerij ;)

Terug
Bovenaan