• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Catalogiseren van je prepgear

Dat gaan wij niet eens proberen.
Ik doe ook niet alles zoals hij het doet. Ik kijk zijn filmpjes vooral ter inspiratie. Je pikt er toch alleen dingen uit de voor jou werken.
Overigens, je wilt niet weten hoe vaak ik al mensen "onderweg" heb geholpen met mij kleine EHBO-setje. Die paar pleisters kunnen er ook wel bij. En bij mij zitten er ook plaktattoos bij, voor stoere kinderen die een pleister nodig hadden. Dat vrolijkt ze meteen op...net als het pepermuntje wat ze dan krijgen.(afleiding, het is gewoon een truc, oh en de pepermuntjes werken ook goed bij bejaarden)

Ik doe ook niet alles zoals hij het doet. Ik kijk zijn filmpjes vooral ter inspiratie. Je pikt er toch alleen dingen uit de voor jou werken.
Overigens, je wilt niet weten hoe vaak ik al mensen "onderweg" heb geholpen met mij kleine EHBO-setje. Die paar pleisters kunnen er ook wel bij. En bij mij zitten er ook plaktattoos bij, voor stoere kinderen die een pleister nodig hadden. Dat vrolijkt ze meteen op...net als het pepermuntje wat ze dan krijgen.(afleiding, het is gewoon een truc, oh en de pepermuntjes werken ook goed bij bejaarden)
En pepermuntjes werken heel goed als vuurstarters.. ;)

@Stuudje Idd als inspiratie. Pepermunt.. gebruiken we niet. Omgang met kids komen we buiten eigen tieners ook niet echt aan. Ja pleisters kan nog wel, maar de rest gaat te ver.

Denk dat het best een handig programma kan zijn , ik snap alleen niet waarom je het ook niet of-line werkbaar maakt.
Dan kun je zelf kiezen of je je data zelf beheert of in de www jungle staan.

Als ie totaal off-line zou werken zou ik het zeker gebruiken.

Terug
Bovenaan