marzman
Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe je makkelijk bij de CO sensor van een Zibro (LC230) laserkacheltje komt? Om deze schoon te maken of te resetten. Ik heb een kacheltje te leen die steeds error E11 geeft, maar er wordt voldoende geventileerd. Mijn eigen kacheltje heeft ook zo'n sensor en valt niet uit en er ligt ook een losse meter in de kamer.
De stofzuiger hielp iets, maar niet genoeg en maar tijdelijk. Ik vermoed dat het achter de de luchtfilter zit of het kleine zwarte bakje onder de luchtfilter. Iemand dat wel eens gedaan? Op Youtube zie ik iemand bezig maar dat lijkt een Qlima kacheltje en die haalt hij helemaal uit elkaar. Ik hoop dat dit niet nodig is (het is ook niet mijn kacheltje )
De stofzuiger hielp iets, maar niet genoeg en maar tijdelijk. Ik vermoed dat het achter de de luchtfilter zit of het kleine zwarte bakje onder de luchtfilter. Iemand dat wel eens gedaan? Op Youtube zie ik iemand bezig maar dat lijkt een Qlima kacheltje en die haalt hij helemaal uit elkaar. Ik hoop dat dit niet nodig is (het is ook niet mijn kacheltje )