F
forumlid 1447
Gast
@martin , ik ben dan wel , een jonge 50+ 'er , maar gebruik geen rommel van mijn kinderen.
Als ik een verouderde telefoon heb, is dat omdat ik zuinig ben.
Net als mijn moeder van 79 een telefoon gekocht heeft in 2012.
En €800,- uitgeven aan wat je niet nodig hebt, is met een pensioentje, verspilling.
Het probleem is ,dat de producenten van Android en IOS, na 6 jaar geen updates meer door willen voeren, vanwege winstbejag.
De Corona APP, is dus een fiasco, als je de zwakste generatie niet of nauwelijks bereikt,
wat heeft het dan voor nut.
Of is de APP gemaakt , om de jongere generaties te beschermen,
en verder minder te hoeven uitgeven aan pensioenen?
Bluetooth bestaat al heel lang, en dat deze de telefoon leegzuigen, dat stel ik ter discussie.
Mijn 2007 Nokia, heeft bluetooth, en is aangezet 3 dagen stand-by, dus wat is het probleem?
De APP, die kan ik op mijn NOKIA namelijk niet uploaden, omdat er geen internet op zit.
Het is namelijk een telefoon, waarmee je moet bellen en SMS'en.
Als ik een verouderde telefoon heb, is dat omdat ik zuinig ben.
Net als mijn moeder van 79 een telefoon gekocht heeft in 2012.
En €800,- uitgeven aan wat je niet nodig hebt, is met een pensioentje, verspilling.
Het probleem is ,dat de producenten van Android en IOS, na 6 jaar geen updates meer door willen voeren, vanwege winstbejag.
De Corona APP, is dus een fiasco, als je de zwakste generatie niet of nauwelijks bereikt,
wat heeft het dan voor nut.
Of is de APP gemaakt , om de jongere generaties te beschermen,
en verder minder te hoeven uitgeven aan pensioenen?
Bluetooth bestaat al heel lang, en dat deze de telefoon leegzuigen, dat stel ik ter discussie.
Mijn 2007 Nokia, heeft bluetooth, en is aangezet 3 dagen stand-by, dus wat is het probleem?
De APP, die kan ik op mijn NOKIA namelijk niet uploaden, omdat er geen internet op zit.
Het is namelijk een telefoon, waarmee je moet bellen en SMS'en.