• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Dagboek van een overstroming

Ik zou hem trouwens wel zo veel mogelijk vacuüm maken met een stofzuiger of zo, anders heb je een plastic zak die wegdrijft lol.
En ook dan zul je er nog achteraan moeten peddelen.
In een vacuum-jas bedraagt het volume (in liters) van elke auto nog steeds een veelvoud van het gewicht (in kilo's).
Drijven doet ie dus altijd.
 
@PBear als ik de weer kaart bekijk ligt jouw Pools stulpje en het groot neerslag gebied van Oost Europa.
Heb jij daar nieuws over?

Dat heb ik ook gelezen, maar ik heb nog niet bij mijn buurman geïnformeerd.
Ik het verleden is al eens een brug weggespoeld in de weg naar mijn woonschuur (tegenwoordig heet dat "tiny house" :lol:).
Die brug is inmiddels vervangen door een sterker exemplaar. Mijn huisje en ook de garage liggen gelukkig een metertje hoger. Ik gok er op dat het niet is weggespoeld. Maar de tuin zou best eens onder water zijn geraakt.
Ik zal een dezer dagen mijn buurman eens bellen, als dat lukt via het trage en instabiele internet alhier.

In de Filipijnen alhier regent het ook al dagenlang met korte tussenpozen.
Lastig, want ik moet het dak van ons huisje op om zonnepanelen tyfoonvast te installeren. Het metalen dak ligt onder een hoek van 30 graden. Een mooie glijbaan dus, waar ik niet tijdens een tropische plensbui op zou willen vertoeven.
 
En ook dan zul je er nog achteraan moeten peddelen.
In een vacuum-jas bedraagt het volume (in liters) van elke auto nog steeds een veelvoud van het gewicht (in kilo's).
Drijven doet ie dus altijd.

Goed punt, hoe zou je dat kunnen oplossen? Zakken zand in de auto neerleggen?
 
Terug
Bovenaan