Bij 'preppen' denk je waarschijnlijk aan wat wereldvreemde mensen die met een aluminiumhoedje op zich voorbereiden op het einde der tijden. Maar in Amerika zijn ook de rijksten aan het 'preppen' - afkomstig van het woord preparation - geslagen. De elite bereidt zich voor op de revolutie van 'de gewone man'.
http://www.ad.nl/lifestyle/rijke-amerikanen-bereiden-zich-voor-op-einde-van-wereld~a94de273/
Als ik het niet dacht, ik ben niet gek al voldoe ik wel aan enkele punten die genoemd worden; Neen, niet aluminium hoedje ook niet rijk.
Ben eigenlijk wel blij met dit soort berichten, kan ik toch voorzichtig kennissen op preppen attenderen.
Ik hoor het ze al zeggen, geen geld voor, is voor de rijken. Maar zeg dan natuurlijk niet "dat ik er ook één ben" (prepper, niet rijk).
Weten je dan wel te vinden bij een ramp.
Weet u trouwens dat onze koninklijke familie ook diverse adresjes heeft (Griekenland, Argentinië), en misschien nog wel een schuilplaats dichtbij.
Maar in de eerst instantie wordt er gesproken dat men prept voor een revolutie in de VS.
Dit is natuurlijk een eersteklas smoes, want wij
'de gewone man' gaan rellen en dan hoef je niet te preppen je gaat dan een revolutie ontketenen. Dus laat die rijken maar mooi preppen als het zover is grijpen we gewoon alles van de rijken. Een geruststellende gedachten om niet te preppen.
Die rijken zijn zo gek nog niet
En op dit moment zij er op het artikel 58 reacties en niet 1 die zegt, ik ga ook maar preppen, ze bevestigen zelfs wat er indirect in het artikel staat. Preppen in niet voor de gewone man.