V
Verwijderd lid 423
Gast
Ik twijfelde om het in "wat het laatst gekocht" of hier te plaatsen.
Past het beste hier denk ik, en is tegelijk om iedereen een fijne zondag toe te wensen.
Hier, is het nu pannekoek-met-spek-brunch in de tuin...
Alles even op een Deense kar gezet, en is gemakkelijk verrijdbaar.
Wie ooit een stelling zoekt: denk eens aan zo'n kar. Is verrijdbaar en oersterk, en tweedehands voor weinig te koop.
Gisteren bij Van Cranenbroek langs geweest, en vandaar het vogelvoer en de kattenbrokken ook op de kar, even voor het transport, en niet voor de brunch-maag...
Mijn aankoop ligt onderaan naast de vetbollen... Een klein wereldontvangertje.
Denver TWR-802, gisteren gevonden bij de Recycling, voor 3 Euro!
En doet het prima...
Het lijkt mij wel zinvol om een wereldontvanger in huis te hebben,
En ik stond op het punt om er een van Tecsun te kopen. Dat doe ik ook nog wel denk ik, want die Denver heeft oorspronkelijk ook niet meer dan 20 Euro gekost denk ik, en ik heb er dan liever een nog betere bij (en deze als reserve).
Ik heb een Tecsun op het oog, voor rond de 40-50 Euro. Schijn een prima radio te zijn. Welke dat neem ik op in een volgende post, want het type moet ik even opzoeken.
Wat vinden jullie, zinvol een wereldontvanger?, en welke bevelen jullie aan?
Past het beste hier denk ik, en is tegelijk om iedereen een fijne zondag toe te wensen.
Hier, is het nu pannekoek-met-spek-brunch in de tuin...
Alles even op een Deense kar gezet, en is gemakkelijk verrijdbaar.
Wie ooit een stelling zoekt: denk eens aan zo'n kar. Is verrijdbaar en oersterk, en tweedehands voor weinig te koop.
Gisteren bij Van Cranenbroek langs geweest, en vandaar het vogelvoer en de kattenbrokken ook op de kar, even voor het transport, en niet voor de brunch-maag...
Mijn aankoop ligt onderaan naast de vetbollen... Een klein wereldontvangertje.
Denver TWR-802, gisteren gevonden bij de Recycling, voor 3 Euro!
En doet het prima...
Het lijkt mij wel zinvol om een wereldontvanger in huis te hebben,
En ik stond op het punt om er een van Tecsun te kopen. Dat doe ik ook nog wel denk ik, want die Denver heeft oorspronkelijk ook niet meer dan 20 Euro gekost denk ik, en ik heb er dan liever een nog betere bij (en deze als reserve).
Ik heb een Tecsun op het oog, voor rond de 40-50 Euro. Schijn een prima radio te zijn. Welke dat neem ik op in een volgende post, want het type moet ik even opzoeken.
Wat vinden jullie, zinvol een wereldontvanger?, en welke bevelen jullie aan?