Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het grootste probleem is dat je op een stilstaande fiets maar moeilijk je lichaamswarmte kwijt kunt terwijl je wel flink door moet trappen om voldoende energie op te wekken.
Wat jaartjes terug kon je dit toestel met een aardige korting als klant bij Essent kopen.
Je kon kiezen uit verschillende spanningen en aansluitingen, zelfs 220 volt.
Ik heb achteraf spijt het niet te hebben gekocht,
Bekijk bijlage 23776
Wat jaartjes terug kon je dit toestel met een aardige korting als klant bij Essent kopen.
Je kon kiezen uit verschillende spanningen en aansluitingen, zelfs 220 volt.
Ik heb achteraf spijt het niet te hebben gekocht,
Bekijk bijlage 23776
Had gelezen over dat ding dat ie 100 watt kan opbrengen.. geloof er niks van, maar een radiootje en een led lampje op een accuutje moet kunnen...
Heb nog iets beters gevonden, zie bijlagen..Ik ben verbaast @joepmeloen dat jij het toestel hebt ontdekt ik kan het niet terug vinden, kan je mij er bij helpen het terug te vinden???
Ik denk dat je 100 Watt wel weg kan fietsen op een stevige hometrainer (en nog wel iets meer ook), maar op deze constructie lijkt het me ook wat optimistisch. Dit ding vliegt alle kanten op als je 100 Watt moet overbrengenHad gelezen over dat ding dat ie 100 watt kan opbrengen.. geloof er niks van, maar een radiootje en een led lampje op een accuutje moet kunnen...
Ik ben verbaast @joepmeloen dat jij het toestel hebt ontdekt ik kan het niet terug vinden, kan je mij er bij helpen het terug te vinden???
Als je met rechts klikt op het plaatje kun je een google image search doen (in Chrome). Ik kwam gisteren op een Italiaanse website met een pdf waar ik ook die 100 Watt zag staan, en dat je negen uur moet fietsen om hem op te laden
Als je met rechts klikt op het plaatje kun je een google image search doen (in Chrome). Ik kwam gisteren op een Italiaanse website met een pdf waar ik ook die 100 Watt zag staan, en dat je negen uur moet fietsen om hem op te laden