• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Feuerhand 176E Einheitslaterne 1940-1943

F

frans81

Gast
Die heb ik ook ;) " Helaas niet in mijn bezit " :lol:

Mooi kadootje :hoera:
 

Ray

SHTF Expert
Ha, hij heeft een leuk Duits helmpje op idd.
Nog in top conditie zo te zien, mooie aanwinst! :)
 
F

frans81

Gast
Ha, hij heeft een leuk Duits helmpje op idd.
Nog in top conditie zo te zien, mooie aanwinst! :)

Nu je het zegt ;) Dat hoedje zet aan tot . DE Duitse Helmen waren de beste die er destijds waren .
Ze waren op een speciale manier gehard . Veel kogels ketsten echt af op die helmen .
Zou dit hoedje ook zo degelijk zijn :lol:
 

Ray

SHTF Expert
Nu je het zegt ;) Dat hoedje zet aan tot . DE Duitse Helmen waren de beste die er destijds waren .
Ze waren op een speciale manier gehard . Veel kogels ketsten echt af op die helmen .
Zou dit hoedje ook zo degelijk zijn :lol:

Ik denk niet dat Petroman dat wil laten testen. :D

Gefeliciteerd nog @petroman, nog vele jaren. :hoera:
 

W-O-L-F

Senior Prepper
Feuerhand 176E - Einheitslaterne 1940-1943
Voor mien verjaardag ;-)

natuurlijk van harte en nog heel veel brand uren gewenst :)

wow wat is die in een verbluffende goede conditie
dat je er maar veel plezier van mag hebben ( grrrrrrr ben jaloers )

ten overvloede
hier een linkje naar de lamp met wat uitleg die ik wel goed vond , deze staat helemaal onderop de pagina
http://sturmlaternen.jimdo.com/feuerhand/176/

en deze
http://laternen-lampenschau.jimdo.com/nier-feuerhand-kaltluft-laternen-cold-blast/feuerhand-nr-176/
 

JamHard

Prepper goeroe
Van harte met je verjaardag en je prachtige nieuwe aanwinst en dat je altijd het licht mag blijven aanschouwencampfire.gif
 
Bovenaan