Yes, hij brand!
Voor wie een filmpje wil zien, stuur me een PM. Filmpje plaats ik niet hier, mijn kenteken komt in beeld.
Edit:
Ik heb wel de hele verbrandingskamer met perslucht schoongemaakt, de brandstofleiding naar de verbrandingskamer er af gehad, en gereinigd, daar zat echt shit in.
De pijp zo'n 40 cm. boven het toestel word maar een 65 graden, je kan je hand er tegen houden kortstondig, dus de tent fikt niet meteen weg, de wisselaar zelf word 249 graden, en dan stopt mijn infrarood metertje. In ieder geval geeft het een bak warmte, echt lekker.
Uit de pijp komen zwarte pluimen, van een optimale verbranding is geen sprake, maar dat is ook niet echt hoe het gemaakt is.
Gewoon gele vlammen en een efficientje van 0,0 maar veel onderdelen zitten er niet aan, en qua werking kan er niet veel aan fout gaan.
Wel ontdekt, er bouwt wel roet op, ik denk na een tijd dat ik het toestel weer moet schoonmaken.
De interval van het schoonmaken moet ik nog proefondervindelijk vast gaan stellen.
Geen hogere wiskunde allemaal, maar wel donders goed opletten omdat het benzine is.