Maritimesurvival
Prepper
Nog even wachten.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iets van 99 euro?
Vind ik ook duur of is er een redelijke verklaring?
Op zich niet slim, in die prijsklasse is de concurrentie enorm, ook met bekende namen en hoge kwaliteit. Jammer dat ze de prijs niet lager konden houden.
Tapa Tapa Tapa Tapa Cameleon.....
De Mora Garberg doet het toch wel goed qua prijs/kwaliteit verhouding, gebruikersreview: http://www.bushcraft.nl/mora-garberg2
en is bij Duitse webshops ook vanaf tussen de €60-70 te vinden
https://www.idealo.de/preisvergleic...garberg-multi-mount-black-mora-of-sweden.html
Ik heb de Garberg en het is een geheel ander mes dan dat ik gewoon ben zowel qua handvat als snede...
Meer voor bushcraft taken dan dan dat je hier comfortabel een appeltje mee schilt of een tomaat mee snijdt
Ik heb deze bijna gratis bij een ander mes gekregen dus kan deze afraggen zonder problemen (paard, gegeven, niet in bek kijken...), maar zelfs 50 euro zou ik er niet voor neertellen, dan zijn er voor die prijs veel comfortabelere messen op de markt.
@Carismo De Tops Brakimo heeft 1095 staal, wat is je ervaring met 1095? De Esee's hebben ook 1095 en zag daar een minder positieve review over vandaar de vraag.
Altijd weer interessant als de Vakman / Kenner er zijn visie van toont
Ook ik ben helaas geen kenner , maar vind een uiteindelijk aangekocht Topmes , met de raad van de Vakmensen weer een heus gewin .
Men is ( Ook ik ) vlug in staat een zinloze aankoop te doen ! Met spijt ten gevolge
Ik zijn altijd wel blij als @Carismo zijn ervaringen neerzet en zijn KENNIS deelt met ons Hebbertjes
Messen zijn eveneens gelinkt aan persoonlijke smaak... wat voor mij werkt en comfy aanvoelt is daarvoor niet voor iedereen zo.
De meest coole uitziende messen nutteloos zijn en de meest vreemde designs verrassen qua doeltreffendheid..
Daar heb je natuurlijk gelijk in Maar dan ben ik het dan wel weer vaak met jou eens als ik wat verder over de Materie nadenk .
Impulsieve aankopen zijn vaak verkeerde aankopen .
Door ervaringen te vergelijken voorkom je dit juist weer . Men gaat nadenken over de aanschaf en zal op die wijze minder vlug een total verkeerde aankoop doen