Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DeltaFox zei:Voor mijn hobby Paintball wil ik nog portofoons hebben en dan bij voorkeur portofoons waarbij de wattage instelbaar is en de frequentie vrij instelbaar/programmeerbaar is.
Een groep was zeer te spreken over de QuanSheng TUV 2 (?? Of iets dergelijks). Daarbij wel een korte antenne, moter helm headset en ptt aan de hand.
Natuurlijk is de porto ook voor andere doeleinden inzetbaar
Voor nog geen €60, droog aan de haak naar Nederland te halen.dus dan zou je voor een goede 100 euro een Quansheng kunnen bestelen in China.
Ik gebruik nu zelf, naar volle tevredenheid, een GT3 Mark III van Baofeng en had daarvoor een UV-5R wat ook een topper was. :thumbsup:
Wat oortjes betreft ben ik minder te spreken over de FBI-wokkeldingen en heb ik nu naast mijn porto een D-vormig oortje (past ook beter onder een helm als dat nodig is).
Voor nog geen €60, droog aan de haak naar Nederland te halen.
Voor nog geen €60, droog aan de haak naar Nederland te halen.
Als je het geluk hebt dat hij niet onderschept wordt door de douane en je inklaringskosten moet betalen.
Ik heb nu 4x iets besteld via AliExpress. 3 Bestellingen onder de 20 dollar werden soms wel geopend door de douane (Nederland) maar geen extra kosten.
Maar bij een artikel van 85 dollar was ik de klos. Dat kostte me iets van 25 dollar extra.
Da's balen.want net als bij @Lazarus staat er bij de douane achter mijn naam kennelijk ook een kruisje;
De GT3 Mark III lijkt heel erg op de UV-5R, alleen komt er meer vermogen uit (8W ipv 5W bij de UV-5R).hoe bevalt de GT3 mark3 t.o.v. de UV-5R die je eerst had?
Over de porto die @Omega heeft ben ik wel erg te spreken.
Ik heb namelijk geen verstand van deze dingen. Maar ik weet wel dat hij en ik dezelfde hebben.