• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

gevriesdroogd bier / kruidenbitter / whiskey, bestaat dat ?

ik zoek een compacte variant van kruidenbitter om mee te nemen in mijn rugzak :thumbsup: , that's all. Een hoog alcoholpercentage / veel is niet handig tijdens een trekking :confused: en ook niet in dagelijks leven ;)

Laatst bewerkt:
Die letter van de wet, is wel de maat die we hier op het forum hanteren. Zie het onderdeel "stafbare feiten" in de forumregels. Overtreding betekent dat je account verwijderd wordt.

Ben ik het helemaal mee eens, ik beschrijf hier dan ook de situatie zoals die is. Ik doe geen strafbare uitspraken, roep mensen niet op tot het plegen van strafbare feiten en verwijs ook niet naar sites waar illegale waar wordt aangeboden. De site die ik als voorbeeld (en ook slechts als voorbeeld, ben er geen klant, heb er geen belang in) aanhaal heeft een vergunning om dergelijk materiaal te mogen verkopen (Vergunnningsnummer NL0074000860).
Ik geef volgens mij ook heel duidelijk aan wat er allemaal kan gebeuren als je illegaal stookt.

Kortom: ik snap de reactie niet.

• Leuk
Waarderingen: Ray
Terug
Bovenaan