Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil hier niet iemand z'n topic vervuilen, maar kwam dit tegen, wel interessant!
Ik denk dat ik dan toch maar zo'n machine ga kopen:
Ik probeer het al een half uur te negeren omdat ik niet wil overkomen als een mierenneukende miep (terwijl ik ook wel weet dat iedereen al lang weet dat ik dat natuurlijk wel ben MAAR DAAR GAAT HET NU EVEN NIET OVER) maar serieus, ik vraag me oprecht af waarom ze kiwi met schil en aardbeien met kroon in die droger gedaan hebben??
Om het on topic te houden: een droger staat ook al een tijd op mijn wishlist. Maar er staan voorlopig nog best veel dingen met hogere prioriteit op
Degene wist waarschijnlijk dat het merendeel van de mensen niet meer weten hoe dat dat er zonder uit zietdegene die de foto 'creëerde' wist waarschijnlijk niet dat gedroogde kiwi inclusief schil niet te vreten valt
het zout is idd het enigste probleem. daarom ook groot voorstander van wecken
@Ray pasteuriseren is toch onder de 100 graden? En doen ze toch alleen met melk?
73 graden en 93 voor steriliseren van melk@Ray pasteuriseren is toch onder de 100 graden? En doen ze toch alleen met melk?
oud boek over kaas maken. ik maak kaas, yoghurt, roomkaas, kwark en heel af en toe boter. Ik ben niet zo gek op karnemelk helaas als je boter maakt van volle melk hou je heel veel karnemelk over. kaasje mijn kaasje heet het boek volgens mij. goed bezig Adri
Je bent in zo'n situatie in je bunker ook niet veilig. Als ze je bunker vinden dan kan men de luchtinlaten opzoeken en dichtstoppen. Misschien dat er alternatieven zijn, maar in feite is iedereen overal de lul. Verschilt per situatie hoeveel....Het inslaan van grote hoeveelheden voedsel, zal je niet helpen te overleven. Je zult uiteindelijk overlopen worden door roversbendes die hetzelfde willen als jij ; overleven !
De enigste mogelijkheid voor succes van je grote hoeveelheid voedsel is om dit, samen je familie, in een verborgen bunker onder te brengen.
Je bent in zo'n situatie in je bunker ook niet veilig. Als ze je bunker vinden dan kan men de luchtinlaten opzoeken en dichtstoppen. Misschien dat er alternatieven zijn, maar in feite is iedereen overal de lul. Verschilt per situatie hoeveel....
Stay gray, stay safe.
OT: Voedsel groot inslaan kan je zeker wel helpen. Probeer er voor te zorgen dat je woonlocatie dat niet uitstraalt.