Pjotr Prep
Diehard Prepper
De melkfles is zo gek nog niet. Levert ook veel arbeidsplaatsen op.
Voor het overige. Vern**k de massa, grijp de kassa.
Voor het overige. Vern**k de massa, grijp de kassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat dit is vanwege de veiligheid. Als je anderen toegang gaat geven tot de drinkwatervoorziening, dan is de kans dat er ergens, al dan niet opzettelijk iets fout gaat, vrij groot.
zoals dat ook het geval is met medicijnen en grutterswaren bijvoorbeeld.
Tja, dat is meestal het geval met terug roepen... altijd achteraf....voedingsmiddelen terug geroepen omdat er wat mis mee is en altijd achteraf.
Je kan dat ook zien als teken dat het wel werkt. Ik denk dat er in Afrika en veel Aziatische landen niks teruggeroepen wordt, maar dat is niet omdat er niks mis gaat.Dat toezicht faalt nogal eens en dat gaat ook nogal eens fout dat mensen ziek worden of erger door besmetting van e.coli, salmonella of andere bacteriën. Het bewijs dat toezicht niet werkt. Hoe vaak worden er geen voedingsmiddelen terug geroepen omdat er wat mis mee is en altijd achteraf. Dat wil je echt niet met drinkwater want dan gaat het niet om een enkele koper van een product waar iets mis mee is maar meteen om vele duizenden huishoudens. Reken maar dat er dan doden vallen. En daarna mogen ze gaan proberen om alle rommel uit de waterleidingen te krijgen.
Wat mij betreft houden ze het gewoon zoals het is.
Je kan dat ook zien als teken dat het wel werkt.
Douchen kan prima met gefilterd regenwater. Heb ik heel lang gedaan en is nog beter voor je huid en je haar ook. Maar de kans op ongelukken worden dan wel groterDrinkwater is drinkwater en moet zuiver uit de kranen komen, in de keuken, toilet en douche.
Het probleem met douchen zou voor mij zijn dat ik niet kan zien wat er boven in mijn goot allemaal ligt. Maar misschien wel een goed verhaal naar mjin vrouw dat ik een drone nodig heb om dat te inspecteren
Tuin sproeien (let op de nevel ja.), stoepje schrobben etc. Prima met regenwater te doen.
Of je ook “grijs” water in huis wilt hebben? Ik liever niet.
Het zal nooit zo gefilterd zijn als het drinkwater, met alle risico’s die erbij horen.
Van vlekken in de was tot buikloop en erger.