Carismo
Prepper goeroe
Zolang je maar geen dakloze Eric bent, mag alles blijkbaar
ssssssssstt dat ik kei politiek incorrect man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zolang je maar geen dakloze Eric bent, mag alles blijkbaar
Daarnast zijn er rijke en zeer rijke uit america,frankrijk, nederland.
Net zo rijk en/of over centjes kan beschikken zoals jij ? Op 1 of andere manier denk ik dat jij ook niet onbemiddeld ben. Nee ik ben niet helderziend.
Née, ik ben Stevig middleclass. Ik heb een budget maar die is best ruim.Net zo rijk en/of over centjes kan beschikken zoals jij ? Op 1 of andere manier denk ik dat jij ook niet onbemiddeld ben. Nee ik ben niet helderziend.
Hoe gaat het met je schouder? Al een beetje een idee over hoe jullie nu verder willen?Née, ik ben Stevig middleclass. Ik heb een budget maar die is best ruim.
Trouwens als je will weten of ik poen heb kun je gewoon vragen, ik ben een paar tonnen kwijt door de hurricane, dat was het grooste deel van mijn geld. Ik ben niet arm, heb altijd belasting betaal, werk aangebod aan mensen. Denk je dat blut zijn moreel superior is? Ik doe niet moeilijk over geld, wij zijn van de 80 uur in de werk werkers. What is je gevoel bij geld? Waarom is het een punt voor jouw?Net zo rijk en/of over centjes kan beschikken zoals jij ? Op 1 of andere manier denk ik dat jij ook niet onbemiddeld ben. Nee ik ben niet helderziend.