ReadyMom
Prepper goeroe
Ik vind zelf de Smac echt een eigen smaak hebben, waar ik geen fan van ben, de luncheonmeat/blikboterhamworst heb ik wel in de voorraad, net als achterham en corned beef.Ok, ander blikvoer: SPAM ook wel bekend als Smac of Luncheonworst.
Is er iets positefs over te zeggen, zit er veel verschil in de merken en wat doe je ermee???
Iedere keer als ik bij het vak sta van de smeerleverworst e.d. ligt de Smac me aan te staren, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen het te kopen.
Als kind (lang, laaaang geleden ) kocht mn moeder het wel eens als we gingen kamperen en dan werd het gewoon in plakjes gesneden en even in de koekenpan gebakken. Was er toen geen fan van
Boterhamworst idd in blokjes door de pasta (opa maakte het altijd met ketchup, maggi, geraspte augurk, en veel gesmolten kaas), op brood of gewoon zo uit het vuistje.
Coertjens is ook mijn favo tot nu toe, zowel stoof als goulash, helaas behoorlijk prijzig, dus koop ze alleen in de aanbiedingBlik Stoofvlees van Coertjens (prima te doen). Bak wat paddenstoelen\champignons aan in een andere pan. Scheutje rode wijn bij de stoofvlees (niet te karig) en langzaam opwarmen. Champignons\paddenstoelen erbij en zwarte peper naar smaak toevoegen.