• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Het einde van de $ als wereldmunt?

ALs het kantelpunt bereikt word zal het westen wel moeten schikken.

Ik geloof er niks van dat ze de export stil leggen omdat westerse landen vast willen houden aan de eigen munt. Zal misschien een spelletje ver pissen voor bevorderen worden en we gaan daar echt wel wat van merken, maar uiteindelijk is de dollar van levensbelang voor de VS en daarmee ook voor de EU.

Vraag me alleen af of het niet eens tijd wordt om Turkije uit de NAVO te lazeren.
 
Vraag me alleen af of het niet eens tijd wordt om Turkije uit de NAVO te lazeren.
Dat begint i.d.d. een probleem te worden, ons eigen paard van Troje, het begon al met de Russische luchtverdedigingssystemen en je mag je afvragen waar of the record nog meer over wordt onderhandeld met Poetin. Erdogan is volkomen onbetrouwbaar.
 
Ik geloof er niks van dat ze de export stil leggen omdat westerse landen vast willen houden aan de eigen munt. Zal misschien een spelletje ver pissen voor bevorderen worden en we gaan daar echt wel wat van merken, maar uiteindelijk is de dollar van levensbelang voor de VS en daarmee ook voor de EU.

Vraag me alleen af of het niet eens tijd wordt om Turkije uit de NAVO te lazeren.

Ik denk om dezelfde reden als waarom we Hongarije in de EU houden. Waar gaan ze naartoe als je ze er uit kicked? Dan hebben we ze liever onboard.
 
Terug
Bovenaan