Haha wij hebben de corona.
Voor het eerst in ruim twintig jaar zijn we weer een keer ziek, mooi opgelopen in een zorgcentrum, en ze hadden het niet vermeld op de deur, en mensen zaten ook in een grote groep met elkaar aan het eten, toppunt van intelligentie, strak maken verschillend oudjes hun laatste rit.
Het zorgcentrum hier in het gebouw belde van morgen dat schoonmoeder van 91 jaar ook de ziekte heeft, en vijfdagen in quarantaine gaat.
Ik ben ontzetten bij dat het na omstandigheden redelijk met ons gaat de heel tijd zijn we best heel voorzichtig geweest, met boodschappen doe avonds als er nog amper een klant in de winkels en altijd met een karretje om achterop komende klanten op een afstand te houden, we hielde mooi het karretje achter ons aan, alle kleine beetjes hebben misschien toch geholpen.
Waarom in zo blij ben dat het niet tot een IC opname heeft geleid, mijn maatje reageert op vrijwel alle medicatie behoorlijk allergisch ze wordt er doodziek op en had haar dan fataal kunnen worden, nog zijn we behoorlijk vermoeit pijn door het hele lichaam en ik hoest mij kapot, haha een buikspierpijn dat ik heb, straks heb ik er een wasbord en weer slank al vroeger, en alle buikvet verdwenen.
Gelukkig hebben we nu een paar dagen rust van schoonmoeder we hebben geen verberg van haar ze loopt de deur nog platter dan hij al is en zo negatief als maar kan, nooit een mens zo als zij mee gemaakt.