CrossbowClan
Diehard Prepper
@zonnebrood als dat paardebloemen zijn heb je meteen iets te eten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@zonnebrood als dat paardebloemen zijn heb je meteen iets te eten
er zullen er vast wel is een paar uit de boom gevallen zijn off:)Een hoed helpt niet tegen teken, tenzij je een hele hoge hebt waar je in kunt staan.
https://www.tekenradar.nl/teken/tekenweetjes/wist-u-dat---teken-niet-uit-bomen-vallen?state=online
Meestal draag ik een hoed, soms een pet.
kan je daar thee van zetten ook ? leuk heb binnenkort een thee eitje en zat ffe te denken wat wilde thee uit te proberen.Ben meer fan van het groen van de paardebloem, van de bloem zelf zet ik liever thee
Hier vindt je nog veel meer planten om thee van te zetten...kan je daar thee van zetten ook ? leuk heb binnenkort een thee eitje en zat ffe te denken wat wilde thee uit te proberen.
Da's een hele mooie hoed :thumbsup:. Weet je nog wat die gekost heeft?Deze doe ik het al jaren mee, prima hoed.
En in deze tijd van het jaar een zwarte wollen muts.
Bekijk bijlage 14041
En als je die dan op zet @frans81, kijk je dan ook zo eh.... stoer/serieus...?
Ook deze kwam ik vanmorgen weer tegen .
Dit tijdens het zoeken naar de Realthree Camo Cap .
De Dutch Army Booni hat . Deze had ik speciaal besteld vanwege de nek bescherming en lichte kleur . En in mijn maat !
Het fijne is ook de Memory wire in de rand .
Zo kun je het in alle vormen zetten en het blijft STAAN ! De zijkanten kan men omhoog zetten en met drukkers vast klikken .
Op vele plaatsen waar ze verkocht worden vind ik ze niet goedkoop .
Thans een hagel nieuwe en onbezwete haha
Bekijk bijlage 13050
Bekijk bijlage 13045 Bekijk bijlage 13046 Bekijk bijlage 13047 Bekijk bijlage 13048