Pti1337
Prepper
Het noodpakket, een initiatief van Jorg Megens Commerce, gevestigd in 's-Hertogenbosch, bied consumenten een kant en klaar noodpakket aan.
Het pakket is samengesteld op basis van minimale benodigdheden in geval van een calamiteit op basis van de adviezen van het Rijk.
Mij valt direct op dat de gigantische menselijke behoefte aan schoon (drink)water niet als zodanig benadrukt wordt maar dat terzijde.
Het pakket wordt in de variaties budget-, standaard- en compleet aangeboden en bij laatstgenoemde krijg je tijdelijk een "gratis" LED hoofdlamp van Varta. We weten allemaal hoe fijn het is je handen vrij te hebben bij sommige handelingen in het duister dus wat mij betreft een zeer waardevolle toevoeging.
Ik wil hier vooral het complete pakket bespreken.
Vragen/punten van discussie zijn bijvoorbeeld;
-Wat vind jij van de inhoud, zoals de merken en kwaliteit ervan, is de set echt compleet volgens jou?
-Zou je mensen een dergelijk pakket aanbevelen om op het minste voorbereid te zijn, zoals een stroomstoring van enkele dagen.
-Is zelf samen stellen voordeligere? Weegt het op tegen het moderne kant-en-klaar gemak?
Inhoud compleet pakket;
Link: https://www.hetnoodpakket.nl/noodpakketten/
Disclaimer: Ik heb uiteraard zelf geen belang bij de verkoop van producten van noodpakket.nl!
Het pakket is samengesteld op basis van minimale benodigdheden in geval van een calamiteit op basis van de adviezen van het Rijk.
Mij valt direct op dat de gigantische menselijke behoefte aan schoon (drink)water niet als zodanig benadrukt wordt maar dat terzijde.
Het pakket wordt in de variaties budget-, standaard- en compleet aangeboden en bij laatstgenoemde krijg je tijdelijk een "gratis" LED hoofdlamp van Varta. We weten allemaal hoe fijn het is je handen vrij te hebben bij sommige handelingen in het duister dus wat mij betreft een zeer waardevolle toevoeging.
Ik wil hier vooral het complete pakket bespreken.
Vragen/punten van discussie zijn bijvoorbeeld;
-Wat vind jij van de inhoud, zoals de merken en kwaliteit ervan, is de set echt compleet volgens jou?
-Zou je mensen een dergelijk pakket aanbevelen om op het minste voorbereid te zijn, zoals een stroomstoring van enkele dagen.
-Is zelf samen stellen voordeligere? Weegt het op tegen het moderne kant-en-klaar gemak?
Inhoud compleet pakket;
- Zonne multi oplader en powerbar (2.000 mAh)
- Laderkabel met o.a. micro-USB en iPhone connector
- AM/FM Oplaadbare en draagbare Noodradio met Zaklamp
- Geavanceerd Zwitsers Zakmes met 11 functies (o.a. schroevendraaier, blikopener, mes)
- Uitgebreide EHBO kit in etui met 35 artikelen (incl. paracetamol)
- Emergency kaarsen (5 stuks)
- Waterproof lucifers
- Karabijnhaken (2 stuks, 6mm)
- Touw 10mm (10m)
- Desinfecterende handgel (60ml)
- Ducttape
- Naaisetje met o.a. schaartje, naalden en draad
- Waarschuwingsfluitje
- Noodinstructiekaart
- Telefoonnummer- & Nood-radio zender kaart
- Tijdelijke actie: Nu ook met Varta 4 LED Hoofdlamp (t.w.v. €12,95)*
Link: https://www.hetnoodpakket.nl/noodpakketten/
Disclaimer: Ik heb uiteraard zelf geen belang bij de verkoop van producten van noodpakket.nl!