Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor die prijs maak ik een mooier pakket voor je....Voor wat ik er gratis bij krijg zou ik het pakket bijna kopen. Verder ben ik ook geïnteresseerd naar het (waarschijnlijk massale) gewicht en omvang van het pakket, wat nergens op de site wordt vermeld.
Heb je geen kinderen die het kunnen dragen?het (waarschijnlijk massale) gewicht
Heb je geen kinderen die het kunnen dragen?
14 blikken voer (gemiddelde complete maaltijd in blik) levert mij niet genoeg calorieën op voor één dag. Ik heb er al snel twee nodig, wel drie als ik aan 't werk ga.2 Personen
met 14 blikken en glazen potten zijn er al 14 dagen om
5 pakken spaghetti, 2 dozen rijst, (knakworstjes).
Koffie ligt aan je verslaving even als thee.
Suiker is hier 3 pakken genoeg.
Vergeet niet, je wekelijks eten is niet ineens weg, dus dit is de extra voorraad.
EHBO set heeft iedereen wel. (verplicht in auto)
Persoonlijk heb ik wel meer eten in huis.
Gaat om een advies noodpakket.
Water wordt krap 20 liter extra denk ik.
Idd. Veel mensen gaan rekenen met het calorie verbruik in rust. Tijdens een SHTF zullen de meeste dingen echter juist extra werk kosten. Simpel water uit de kraan halen is er niet bij. Je moet met je emmer naar buiten, water pakken en dan de volle emmer weer naar binnen sjouwen. De inschatting van @Ray is wat dat betreft veel realistischer al zou het zomaar nog meer kunnen worden als de omstandigheden slechter worden.14 blikken voer (gemiddelde complete maaltijd in blik) levert mij niet genoeg calorieën op voor één dag. Ik heb er al snel twee nodig, wel drie als ik aan 't werk ga.
Ik reken mij wat dat betreft niet te snel rijk. Minimaal 3000kCal per dag per persoon is geen overbodige luxe en neem nog geen eens wat kou erbij.
Ik ga ook liever van een te hoog aantal Kcal uit. Ben op 3500 Kcal gaan zitten, gebaseerd op 3 volwassenen, (terwijl we met zijn tweeën zijn en een kind).Idd. Veel mensen gaan rekenen met het calorie verbruik in rust. Tijdens een SHTF zullen de meeste dingen echter juist extra werk kosten. Simpel water uit de kraan halen is er niet bij. Je moet met je emmer naar buiten, water pakken en dan de volle emmer weer naar binnen sjouwen. De inschatting van @Ray is wat dat betreft veel realistischer al zou het zomaar nog meer kunnen worden als de omstandigheden slechter worden.