Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat powerbankje kwam binnen, en is een prima dingetje, aanrader!@Niels Voor de EDC ben ik uitgegaan van 3 stuks 18650 batterijen. Een in m'n zaklamp, een in een 200 mW groen licht lasertje, en een in een mini-powerbankje.
Die laatste heeft ook een laadfunctie, dus kan direct vanaf een zonnepaneeltje worden geladen (met een USB kabeltje uiteraard). Doet dus hetzelfde als de kabel die je noemt, maar is tegelijk powerbank, en kost geen drol. Bovendien kan ik daar direct m'n USB-LED-stickje op zetten, en heb dan een prima tent-lamp.
Ik heb ze nog niet binnen, dus moet testervaring schuldig blijven, maar lijkt me wel een goed alternatief. Ook met het idee om het liefst alleen multifunctionele zaken mee te nemen: https://www.aliexpress.com/item/Mul...32635914929.html?spm=2114.13010608.0.0.HpuaS7
@Niels Ik bedoelde geen button-top maar een flat-top, zoals die van jou denk ik.@RockyFlats Met vlakke kant bedoel je "unprotected"?
Al mijn 18650's hebben een vlakke kant, ook die met beveiliging.
Zit er elektronica in die bij 4,2 V en bij 3V afkapt? Dan gewoon "unprotected" er in.
Goede tip, lijkt me een handig ding, en zie ook de voordelen.
Nu maak je me wel benieuwd! Is er brand geweest, of had je goedkope imitatie 18650's?Ik heb 18650 lampen gehad maar dat is niet zo goed bevallen.
Nu maak je me wel benieuwd! Is er brand geweest, of had je goedkope imitatie 18650's?
Het nummer 18650 is de afmeting van de Li-ion cel.oh, is niet het aantal ? Ik dacht een geduchte tegenstander bij verzamelen van lampen ...
Oh nee, er is geen brand geweest. Al mijn lampen werken op AA of AAA. Daar heb ik meerdere laders voor. Die kan ik ook via mijn zonnepaneel opladeden.Nu maak je me wel benieuwd! Is er brand geweest, of had je goedkope imitatie 18650's?
Haha, misschien wel toch. Ik heb een zwak voor lampjes. Want de lampen die ik genoemd heb zijn de lampen die ik daadwerkelijk gebruik. De rest ligt ergens in een bak. Je kan nooit te veel lampjes hebben.oh, is niet het aantal ? Ik dacht een geduchte tegenstander bij verzamelen van lampen ...
Wat LEDlampjes in pet, of in sjaal, of trui zorgen ook dat je onzichtbaar bent op camera's.Schijn eens met zo'n uv lamp op een camera lens. Die ziet niet veel meer door de hoeveelheid licht. Ideaal als je wilt pinnen in een bepaald programma en niet herkent wil worden.
Schijn eens met zo'n uv lamp op een camera lens. Die ziet niet veel meer door de hoeveelheid licht. Ideaal als je wilt pinnen in een bepaald programma en niet herkent wil worden.
Ah, oke, duidelijk! Nee, dat snap ik wel dat je eenheid wilt houden, dat probeer ik ook.Oh nee, er is geen brand geweest. Al mijn lampen werken op AA of AAA. Daar heb ik meerdere laders voor. Die kan ik ook via mijn zonnepaneel opladeden.
Ik had twee 18650 lampen besteld uit China, gewoon om te kijken of het wat is. De kwaliteit was prima, maar het afwijkende formaat van de batterijen vond ik lastig. Dit had tot gevolg dat ik mijn lampen niet overal op kon laden en ze in de la bleven liggen. Uiteindelijk heb ik ze verkocht.
Wat LEDlampjes in pet, of in sjaal, of trui zorgen ook dat je onzichtbaar bent op camera's.
Vraagje kan er ook zo n toppic komen over led/ caminglampen...mischien...