Richard434
Prepper goeroe
Ik blijf van mening, krekels en sprinkhanen zijn een goede bron van eiwitten, lekker, en heel makkelijk met weinig groente/fruit(afval) te kweken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En dan niet de koeien en schapen te vergeten wij zien steeds maar grote open hallen verschijnen met nog meer koeien.Als bv landelijk de stroom uitvalt, krijgen we bizarre taferelen. Eerst komen we om in het vlees en al snel komen we letterlijk om in het vlees, als meer dan 30 miljoen varkens en een 100 miljoen kippen sterven en beginnen te rotten......
Zoals je eigenlijk wel weet.. een pinda is geen noot...en vele andere soorten noten.
Ik denk dat zeker kinderboerderijen al snel op de go-to lijst staan van de gemiddelde non-prep piepeltjes. Tam spul wat je makkelijk te pakken krijgt, en zeker dieren als konijn en kip ook nog makkelijk hanteerbaar/vervoerbaar/killbaar.Ik heb dierentuinen en kinderboerderijen nog niet voorbij zien komen. Hebben ook genoeg eetbaar spul rond lopen. Die sneuvelen ook massaal bij een langdurige shtf.
Dat lijkt mij een logisch gegeven.Zou het aan de woonlocaties liggen van preppers dat de focus op voedsel zo vaak ligt op land/ bos i.p.v. op/aan de zee?
Volgens mij blijft dit één van de grootste voorzieners van voedsel en zeker op de lange termijn.
Zou het aan de woonlocaties liggen van preppers dat de focus op voedsel zo vaak ligt op land/ bos i.p.v. op/aan de zee?
Volgens mij blijft dit één van de grootste voorzieners van voedsel en zeker op de lange termijn.
En wat te denken van de sloten en kanalen die overal in NL te vinden zijn? Zelfs in de Amsterdamse grachten zit vis.
Slakken uit je tuin kan je opeten
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180606_03548142
Ze eten je moestuin of je kruidentuintje kaal, maar wist je dat je zelf ook de slakken uit je tuin kan opeten? “Al worden ze niet echt als culinair hoogstandje gezien”.
Zo, nog wat eten er bij