F
frans81
Gast
Bijna vergeten en deze dingen houden je handen fit !
We hebben er drie .
Knijpkatten
We hebben er drie .
Knijpkatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Trouwens @frans81 is een knijpkat nog nieuw te koop?
Telkens het woord knijpkat ter spraken komt. Moet ik denken aan een liedje van Miel Cools. Boer Bavo.
Jammer dat ik niet weet hoe je dat hier moet plaatsen.
Het vergaren van diverse vormen van lichtbronnen.
Wanneer heb je genoeg ?
Mijn inziens heb je nooit genoeg. Mijn lampen verzameling groeit gestaan en de lampen verspreiden zich als een olie vlek door het huis.Ik heb ook zo een lampen ziekte...
Ik heb natuurlijk ook lampen op batterijen van allerlei soorten.
Ook lampen op gas. En kaarsen en fakkels en wat nogal meer.
Dat sowiesoMoet ik mij schamen?
Zelf ook meerdere typen verlichting. Hogedruklamp/kaars/hoofdlamp/zonnecellen etc.
Bij het zoeken naar een goede sterke kampeerlamp op batterijen (basis cadeau nood pakket) kwam ik dit nog tegen:
De thermo elektrische werking bestaat al lang. Dit in een modern jasje gegoten. Led lamp op waxinelichtje (de joi). Best prijzig maar wel inventief.
Ik kijk om mij heen en zie 5 stormlantaarns staan, 1 olielamp & sleutelbos aan de haak met 2 lampjes. Bij mijn voeten staat een cameratas met daarin een klein lampje & onderin de kledingkast staat een rugtas waarin een stevige Fenix huist. Iets hoger in de kast op een plank ligt een schoudertas voor de zomermaanden. Ook daarin zit een lampje verwerkt. Achter mij in de kast boven het bed staan twee stevige zaklampen.
En dat is slechts de slaapkamer....
Divers genoeg toch?
Mmmmm moet je geen brand krijgenOnder de zitbank in de huiskamer ligt een aanzienlijke voorraad aan kaarsen.
Tevreden @frans81?[emoji6]